کدخبر :241261 پرینت
20 بهمن 1398 - 16:28

سرویس جدید اینستاگرام؛ ببینید از چه کسانی خوشتان نمی‌آید!

اینستاگرام ویژگی جدیدی اضافه کرده که به شما اجازه می‌دهد بفهمید از چه کسی خوشتان نمی‌آید.

متن خبر

به گزارش سیتنا، این ویژگی برای آن طراحی شده تا به کاربران اجازه دهد صفحه اینستاگرام خود را چک کرده و اکانت‌هایی که دنبال نمی‌کنند یا نمی‌خواهند خیلی ببینند را آنفالو نمایند.

این ویژگی در کنار ابزار دیگری معرفی شده که به کاربران اجازه می‌دهد ببینند از چه کسی بیشتر از همه پست می‌بینند که آن هم برای کمک به مردم برای شخصی‌سازی بهتر پست‌هایی که مشاهده می‌کنند طراحی شده است.

این ابزار را از طریق مراجعه به حساب خود و کلیک کردن روی دکمه «فالوینگ» می‌توانید بیابید. در آنجا علاوه بر به روزرسانی جدید، فهرستی از تمام افرادی که دنبال می‌کنید را خواهد دید.

گزینه‌ای در اینجا وجود دارد تا حساب‌هایی را ببینید که بیش از سایرین در صفحه شما ظاهر می‌شوند. با توجه به اموری که اینستاگرام برای نشان دادن پست‌های افراد به کاربران در نظر می‌گیرد، این حساب‌ها احتمالا حساب‌هایی هستند که از همه بیشتر با آنها سر و کار دارید ولی همچنین می‌توانند حساب‌های آزاردهنده‌ای باشند که بیش از حد پست می‌کنند.

گزینه دیگر هم کاربرانی را نشان‌تان می‌دهد که از همه کمتر با آنها در ارتباط هستید. این فهرست ممکن است شامل ده‌ها حسابی باشد که اگر عکس‌ها و استوری‌های‌شان خسته کننده و بیش از حد است دیگر نخواهید آنها را دنبال کنید.

ویژگی جدید در آزمایش‌های سال گذشته این برنامه کشف شد، ولی بالاخره همراه با اعلامیه اینستاگرام با به روز رسانی جدید برای تمام کاربران در دسترس قرار گرفت.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.