کدخبر :238331 پرینت
17 آذر 1398 - 23:30

معرفی پربازدیدترین ویدیوهای سال ۲۰۱۹ یوتیوب/ شکست بارسلونا توسط لیورپول در رنبه‌ی نخست

گزیده بازی ۴-۰ لیورپول مقابل بارسلونا که در شبکه بی‌تی ورزشی (BT Sport) منتشر شد، از زمان انتشار در ماه مه از سوی بیش از ۹.۸ میلیون نفر در سراسر جهان دیده شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، یک سال پس از آن که ویدیوی «یادبود» یوتیوب یکی از نامحبوب‌ترین پست‌های طول تاریخ آن شد، این سایت اکنون پربازدیدترین ویدیوهای ۲۰۱۹ را معرفی کرده است.

ویدیوی «یادبود» که معمولا مشهورترین ویدیوسازان این شبکه را گرد هم می‌آورد تا در یک کلیپ واحد ویدیویی، اتفاق‌های سالی که گذشت را یادآور شوند، امسال هنوز منتشر نشده است. سال گذشته این ویدیو به شدت جنجال‌برانگیز شد و به خاطر عدم حضور برخی از محبوب‌ترین چهره‌های این سایت در آن، به یکی از نامحبوب‌ترین ویدیوهای یوتیوب بدل شد.

اما اکنون یوتیوب اطلاعات به کار گرفته شده در فیلم یادبود امسال را که گلچینی است از پربازدیدترین ویدیوهای این سایت در سال گذشته، منتشر کرده است. خود ویدیوی یادبود بعدتر منتشر خواهد شد.

به گفته یوتیوب، شکست بارسلونا به دست لیورپول در جام قهرمانان اروپا، محبوب‌ترین ویدیوی یوتیوب در سال ۲۰۱۹ برای کاربران بریتانیا بوده است.

محبوب‌ترین ویدیوهای امسال همچنین شامل تعدادی از رخدادهای ورزشی، برخی مجادلات میان چهره‌های فعال در یوتیوب، گلچینی از برنامه‌های تلویزیونی بود.

گزیده بازی ۴-۰ لیورپول مقابل بارسلونا که در شبکه بی‌تی ورزشی (BT Sport) منتشر شد، از زمان انتشار در ماه مه از سوی بیش از ۹.۸ میلیون نفر در سراسر جهان دیده شده است.

جیمز چارلز، ویدیوساز حوزه آرایش و زیبایی در یوتیوب، نیز با ویدیوی «دروغ دیگر بس است» (No More Lies) که پاسخی به تاتی وستبروک، ویدیوساز دیگر این سایت بود، در جایگاه دوم قرار دارد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.