کدخبر :225663 پرینت
06 اسفند 1397 - 13:43

آذری جهرمی: پرداختن به حاشیه‌ها باعث می‌شود از مأموریت خود دور بمانیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مشکل اصلی مردم بیکاری است و نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم زیرا پرداختن به حاشیه‌ها باعث می‌شود از مأموریت خود دور بمانم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در حاشیه افتتاح سه پروژه پژوهشگاه فضایی ایران در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون انتشار خبر شکایت مدعی العموم از وی، گفت:  هر روز 6 صبح از خانه بیرون می آییم و 11 به خانه برمی‌گردیم. در حال حاضر مشکل اصلی مردم بیکاری و اشتغال‌زایی است و سعی می‌کنیم در این حوزه حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: پرداختن به حاشیه‌ها باعث می‌شود از مأموریت خود دور بمانیم؛ باور کنید من گاهی وقت برای سر خاراندن ندارم و نمی‌خواهم وارد این مسائل حاشیه‌ای شوم.

قابل ذکر است؛ روز گذشته محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور خطاب به آذری جهرمی گفت: شخص وزیر ارتباطات یک روزی باید در پیشگاه خداوند متعال جوابگو باشد که جهت پاکسازی فضای مجازی همکاری نکرده و نمی‌کند، مصوبات شورای عالی فضای مجازی را زیر پا می گذارد و با دستور موکد رهبری مقابله می کند.

جواد جاویدنیا، معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور هم دیروز (یکشنبه) اعلام کرد: در پی شکایت دو هزار نفر از مردم اهواز، مدعی العموم از آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات شکایت کرده است و احتمال انفصال وی از خدمات دولتی، وجود دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.