کدخبر :223613 پرینت
15 دی 1397 - 15:40

نقدی به دفاعیه‌ی پدر سلوی کی‌نژاد

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی‌ خودش در ایران نان یقه تا آخر بسته و تفکیک جنسیتی و بافت قرآن روی فرش ابریشم و تقدیم به رهبری و چفیه بازی و دیوارکشی در دانشگاه به اسم اسلامی‌سازی را می‌خورد، همسرش کتاب هنجارهای اسلامی در فضای مجازی را می‌نویسد، بعد، این وضع دخترش در اینستاگرام ‌است و سبک زندگی است که دارند تبلیغ می‌کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، انصاف نیوز نوشت: وحید اشتری، از اعضای سابق تشکل اصولگرای جنبش عدالتخواه، در واکنش به بیانیه‌ی دکتر کی نژاد  درباره‌ی دخترش سلوی کی نژاد [لینک] در کانال تلگرامی «رسانه مکتوبات» نوشت:

«در مورد جوابیه آقای دکتر #کی‌نژاد که در سایت دانشگاه هنر تبریز قرار داده شده حرف زیاد است که مفصل خواهم نوشت ولی نکته جالبش تخلفات بورسیه و قوانین و مفاسد و رانت‌ها نیست، اتفاقا اخلاقی و فرهنگی است.

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی‌ خودش در ایران نان یقه تا آخر بسته و تفکیک جنسیتی و بافت قرآن روی فرش ابریشم و تقدیم به رهبری و چفیه بازی و دیوارکشی در دانشگاه به اسم اسلامی‌سازی را می‌خورد، همسرش کتاب هنجارهای اسلامی در فضای مجازی را می‌نویسد، بعد، این وضع دخترش در اینستاگرام ‌است و سبک زندگی است که دارند تبلیغ می‌کنند. حداقل مثل سایر مسئولین در ظاهر هم نمی‌گوید دخترم پسر نوح است و به ما ربطی ندارد با صدای بلند اعلام می‌کند «به دختر حاذقم افتخار می‌کنم».

سایر دختران دانشجوی دانشگاه شما می‌پرسند آیا می‌شود به ما هم کمتر گیر بدهید تا اینجوری در انظار عمومی افتخار آفرینی کنیم؟ بیشتر از آنکه غرب‌زدگی و بی حیایی و لاابالی گری جامعه ما را تهدید کند، ریاکاری و دورویی و کاسبی با دین دارد پدر جامعه ما را درمی‌آورد.

خانم سلوی #کی‌نژاد پیج اینستاگرام‌شان را پاک کرد. این عکس از کانال خودشان به نام هانامون است».

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.