برنامهریزی دانشکدهی پست و مخابرات برای شکل دهی استارتآپهای آموزشی
رئیس دانشکده پست و مخابرات پس از بازدید از نمایشگاه الکامپ تاکید کرد: یکی از اهداف اصلی دانشکده به عنوان متولی آموزش های مهارتی بخش باید تنظیم منظومه آموزش باشد به نحوی که انشاءا...تا سال آینده در بین شرکت های متوسط، حداقل دو شرکت آموزشی داشته باشیم.
به گزارش سیتنا، دکتر وحید یزدانیان، پیرامون بازدیدش از نمایشگاه الکامپ در اینستاگرامش (لینک) نوشت:
فرصتی فراهم شد تا از نمایشگاه الکامپ بازدید کنم. برخلاف معمول زیاد به بازدید غرفه های دولتی علاقه نشان ندادم و سعی کردم حتی از شرکت های بزرگ و متوسط که تعداد قابل توجهی از مدیرانشان را می شناسم بازدید نکنم-گو اینکه کاملا”نشد! بیشتر به دنبال گپ و گفت با استارت آپ هایی بودم که به همت جوانان متخصص و علاقه مند ایجاد شده است و با تلاششان کارهای بزرگ می کنند. رونق هرچه بیشتر نمایشگاه نسبت به سالهای قبل آشکار بود و اینکه کسب و کارهای ارتباطات و فناوری اطلاعات به سرعت در حال تخصصی شدن هستند. نکته مهمی که توجهم را جلب کرد این بود که شرکت هایی که در زمینه گردشگری، رزرو هتل، سفارش غذا و املاک فعالیت می کنند با سرعت قابل ملاحظه ای توانسته اند مرحله جنینی و کودکی را طی کنند و به دنیای شرکت های نوجوان و متوسط ها پای گذارند ولی شرکت هایی که خدمات آموزشی ارائه می کنند اعم از پلت فرم و محتوا نتوانسته اند به این جایگاه دست یابند. همانجا به همکارانم عرض کردم که یکی از اهداف اصلی دانشکده به عنوان متولی آموزش های مهارتی بخش باید تنظیم منظومه آموزش باشد به نحوی که انشاءا...تا سال آینده در بین شرکت های متوسط، حداقل دو شرکت آموزشی داشته باشیم. این موضوع یک وظیفه است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید