در پی برخورد نامناسب یکی از پرسنل شرکت مخابرات با ارباب رجوع؛ مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن عذرخواهی، کارمند خاطی را توبیخ کرد
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: امروز مطلع شدم یکی از پرسنل شرکت مخابرات، با اربابرجوع برخورد نامناسبی داشته و با بررسیهای بهعملآمده مشخص شد که متأسفانه این موضوع صحت داشته است. همینجا ضمن عذرخواهی از همه مشتریان عزیز شرکت مخابرات ایران، باید اعلام کنم که بلافاصله فرد فوق توبیخ و از محل خدمت خود جابجا شد.
به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری ذیل عنوان "تکریم ارباب رجوع؛ حلقه کلیدی زنجیره کسب و کار" در اینستاگرامش نوشت:
امروز مطلع شدم یکی از پرسنل شرکت مخابرات، با اربابرجوع برخورد نامناسبی داشته و با بررسیهای بهعملآمده مشخص شد که متأسفانه این موضوع صحت داشته است.
همینجا ضمن عذرخواهی از همه مشتریان عزیز شرکت مخابرات ایران، باید اعلام کنم که بلافاصله فرد فوق توبیخ و از محل خدمت خود جابجا شد.
باید توجه کنیم که وقتی اربابرجوع را اولویت اول مینامیم، باید در تاروپود و تمام لحظات کار حرفهای خود بهطورجدی به این اصل پایبند باشیم. مشتری، قلب سازمان است و بدون تکریم، تعظیم و ادای درست و بهموقع نیاز او، هویتی برای ما باقی نمیماند. نادیدهگیری مشتریان، نشانه عدم مسئولیتپذیری، تعهد و خلاف رفتار حرفهای است و هر مسئله و برخوردی از سوی مشتریان و اربابرجوع باید در کمال صبر و ادب پاسخ داده شود.
تأکید میکنم هر یک از ما باید در هر جایگاه و سطح سازمان، سازگاری و مدارا در شرایط غیرقابلپیشبینی را رعایت کنیم.
باید همیشه در جهت خدمت به مردم و در جهت مشتری مداری عمل کنیم تا در پی آن نیز انتظار وفاداری از مشتریان را داشته باشیم و بدانیم صحبت از نیکی و احسان فقط در مقوله مادیات نمیگنجد و رفتار و منش خاضعانه مقدم بر آن است.
قدرت یک زنجیر در ضعیفترین حلقه آن نهفته است؛ پس به این اصل مدیریتی پایبند باشیم و نگذاریم هیچ حلقه ضعیفی در زنجیره باشد و پیوسته با اقدام بهموقع، نقاط ضعف را برطرف کنیم.
با همه این اوصاف بجاست از همه همکاران دلسوزی که در خدمت رسانی به وظایف خود و ادای حق مشتری به بهترین نحو عمل می کنند، قدر دانی و تشکر کنم.
در صورت وجود موارد مشابه از طریق این صفحه اطلاع رسانی کنید.
امیدوارم و انتظار دارم بیش از این شاهد چنین اتفاقاتی در مجموعه وزین شرکت مخابرات ایران نباشم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید