کدخبر :189599 پرینت
19 مرداد 1395 - 14:43

ضرورت جوان سازی نیروی انسانی در شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: حدود 60 درصد کارکنان دارای سابقه 25 سال به بالا هستند که باید نیروهای جوان، متخصص و چالاک جایگزین شوند تا سازمان نیز چابک شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، همزمان با برگزاری  همایش منطقه ای شرکت مخابرات ایران در استان فارس، کارکنان مخابرات این استان با دکتر سراییان، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران دیدار کردند.

دکتر سراییان در این دیدار از کارکنان به عنوان اصلی ترین بازوی فکری و اجرایی شرکت یاد کرد و افزود: کارکنان شایسته مخابرات در هر نقطه ای از کشور که مشغول کار هستند می توانند با ارایه یک ایده و  اندیشه مفید به رشد شرکت مخابرات ایران کمک کنند.

سراییان جوان سازی نیروی انسانی در شرکت مخابرات ایران را ضروری دانست و گفت: با بررسی هایی که صورت گرفته، حدود 60 درصد کارکنان دارای سابقه 25 سال به بالا هستند که باید نیروهای جوان، متخصص و چالاک جایگزین شوند تا سازمان نیز چابک شود.

وی، شرکت مخابرات ایران را یک شرکت بزرگ با ابعاد بین المللی عنوان کرد و افزود: طبیعتا برای شرکتی به این بزرگی که در هر نقطه از کشور خدمات ارایه می کند، رسیدگی به امور نیروی انسانی در کنار امور فنی و عملیاتی، امری پرچالش خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.