کدخبر :185104 پرینت
05 اسفند 1394 - 11:05

رونمایی LG از گوشی G5 ؛ اولین اسمارت‌فون ماژولار (+عکس)

ال‌جی گوشی G5 را رونمایی کرد، یک گوشی با طراحی کاملا متفاوت که نه تنها بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی که باطری کشویی و طراحی ماژولارش باعث شده که این گوشی تجربه‌ی جدیدی در زمینه‌ی گوشی‌های اسمارت‌فون باشد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بعد از ماه‌ها انتظار، ال‌جی گوشی G5 را رونمایی کرد، یک گوشی با طراحی کاملا متفاوت که نه تنها بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی که باطری کشویی و طراحی ماژولارش باعث شده که این گوشی تجربه‌ی جدیدی در زمینه‌ی گوشی‌های اسمارت‌فون باشد.

حاصل همکاری ال‌جی با دوستانش  مجموعه‌ای از گجت‌های همراه  گوشی G5 است که می‌تواند تبدیل به یک دوربین حرفه‌ای، یک پخش‌کننده‌ی های-فای و چیزهای دیگری شود.

احاطه شده توسط یک بدنه‌ی آلومینیومی براق و داشتن یک باطری کشویی که می‌توان به راحتی آن را در عرض چند ثانیه خارج و با یک باطری پر جایگزین کرد، باعث شده گوشی G5 از مدل پیشینی خود یعنی گوشی G4 در بسیاری از موارد پیشی بگیرد.

اول اینکه، لنز واید دوربین G5 با گستره‌ی دید 135 درجه به شما اجازه می‌دهد بین فاصله‌ی کانونی استاندارد و واید حق انتخاب داشته باشید.

دوم، صفحه نمایش همیشه-روشن این گوشی باعث می‌شود که شما نوتیفیکیشن‌ها یا چیزهای دیگر همچون تاریخ و ساعت را تنها با یک نگاه به صفحه و بدون فشردن هیچ دکمه‌ای ببینید.

سوم، شیشه‌ی سه‌بعدی خمیده‌ی استفاده شده در صفحه نمایش 5.3 اینچی این گوشی از طریق یک پروسه‌ی مایکرونایز که آلومینیوم آنود شده را به سطح جدیدی می‌رساند، باعث ایجاد سطح فلزی و رنگینی با انحنایی ظریف شده است.

علاوه بر این، آنتن عایقی در بدنه جاسازی شده است که قابل رویت نیست و اخلالی در زیبایی منحصر به فرد بدنه‌ی گوشی وارد نکرده است. طراحان ال‌جی مفهوم بدنه‌ی فلزی را با اضافه کردن لبه‌های براق -به منظور متعادل کردن کنتراست بدنه‌ی گوشی و نیز خوش دست کردن آن- یک گام به پیش برده‌اند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.