کدخبر :182144 پرینت
24 آبان 1394 - 21:03

تشریح نحوه ارائه‌ تسهیلات پست‌بانک‌ به شرکت‌های فعال ICT

نشست مشترک مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های فعال در حوزه‌ ICT با مدیرعامل پست بانک ایران برگزار شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در این نشست نمایندگان شرکت‌های همراه اول، رایتل، شاتل، پارس آنلاین، افرانت، آسیاتک، آرین ماهواره، گسترش ارتباطات مبنا، ثابت پارسیان و برخی از شرکت‌های دیگر حضور داشتند.

خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، ضمن تقدیر از شرکت‌کنندگان در این نشست گفت: این بانک به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش می‌کند وظایف محوله حاکمیتی و دولت را در این عرصه به‌خوبی انجام دهد.

وی افزود: حوزه‌های IT و ICT کشور ظرفیت بسیار بالائی دارد و تاکنون فقط 35 درصد از این ظرفیت‌ توسط بخش‌های دولتی و خصوصی استفاده شده و 65 درصد آن هنوز به صورت بالقوه باقی مانده و می‌تواند برای سرمایه‌گذاری، فرصت بسیار مناسبی باشد.

فرحی در ادامه تصریح کرد: پست بانک ایران بسیار مشتاق است که ابزارها و امکانات لازم را دراختیار این شرکت‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دهد.

وی ضمن تشریح گستردگی شعب و نقاط تماس پست بانک ایران درسطح کشور اظهارداشت: آماده هرگونه تعامل و همکاری با فعالان این حوزه‌ها برای تأمین منابع مالی آنان با شرایط آسان‌تری از محل منابع داخلی بانک و صندوق توسعه ملی هستیم.

همچنین در ادامه هریک از مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های مذکور ضمن ارائه درخواست‌های خود، دیدگاه‌ها و نظرات خود درخصوص توسعه همکاری‌ها، خواستار تسهیل در امر صدور ضمانت‌نامه‌ها و تسهیلات مورد نیاز شدند.

گفتنی است: در این نشست، داود قزلباش مدیرامور اعتباری و سرمایه‌گذاری نیز توضیحات لازم درخصوص نحوه پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی و تخصیص اعتبار لازم به آنان ارائه کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.