کدخبر :182037 پرینت
18 آبان 1394 - 14:18
روابط عمومی شاتل، پاسخ داد:

شاتل هیچ گونه دخل و تصرفی در نظرسنجی‌های اپراتوری نداشته است

روبط عمومی شاتل، اعلام کرد: تمامی اطلاعات ارایه شده از سوی این عضو هیات مدیره شاتل در کنفرانس شبکه‌های MVNO که از سوی اینفورما در لندن برگزار شد، بر اساس نتایج نظرسنجی‌های صورت گرفته و منتشر شده در رسانه‌های عمومی منعکس شده و تمامی اطلاعات بدون کوچکترین داخل و تصرفی ارایه شده و شاتل هیچ گونه دخالت و یا دخل و تصرفی در شیوه برگزاری، تحلیل و یا نتایج آنها نداشته است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در متن جوابیه شاتل آمده است: "پیرو انتشار خبری با عنوان «شاتل خدمات تلفن همراه و Wi-Fi آفلودینگ عرضه می‌کند» از سوی شاتل که در آن اظهارات محمدمیرطاووسی، عضو هیات مدیره شرکت شاتل، در کنفرانس MVNO Networking Congress لندن منعکس شده بود و در بخشی از آن گفته شده بود «براساس نتایج یک نظرسنجی، بیش از ۴۱ درصد از کاربران همراه اول به مهاجرت به سمت ایرانسل و رایتل تمایل دارند» و پاسخ رسانه ای شرکت محترم ارتباطات سیار ایران به این خبر مبنی بر نادرست خواندن آن و مغایر بودن آن با نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی آن شرکت، نکاتی با هدف تنویر افکار عمومی و آن شرکت محترم در این باره ارایه می‌شود:

گروه شرکت‌های شاتل ضمن ابراز تشکر از توجه شرکت ارتباطات سیار ایران، به اطلاع می‌رساند تمامی اطلاعات ارایه شده از سوی این عضو هیات مدیره شاتل در کنفرانس شبکه‌های MVNO که از سوی اینفورما در لندن برگزار شد، بر اساس نتایج نظرسنجی‌های صورت گرفته و منتشر شده در رسانه‌های عمومی منعکس شده  و تمامی اطلاعات بدون کوچکترین داخل و تصرفی ارایه شده و شاتل هیچ گونه دخالت و یا دخل و تصرفی در شیوه برگزاری، تحلیل و یا نتایج آنها نداشته است. نظرسنجی مورد اشاره عملا تنها نظرسنجی منتشر شده در این بخش به حساب می آید.

یقینا تلاش شبانه‌روزی شرکت ارتباطات سیار ایران و سایر اپراتورهای فعال در بازار ارتباطات کشور، باعث بهبود سرویس آنها در طول این مدت شده است و در صورت وجود اطلاعات به روز شده در این باره، به اشتراک‌گذاری آن موجب اطلاع درست از بازار و تدوین طرح‌های دقیق‌تر برای ارایه سرویس می‌شود.

همچنین، همانطور که سازمان محترم تنظیم مقرارت و وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات بارها اعلام کرده‌اند، هدف نهایی از ارایه مجوز به اپراتورهای مجازی تلفن همراه، ایجاد انگیزه برای بهبود کیفیت سرویس‌ها، افزایش رقابت و از همه مهمتر ارتقای سطح رضایت مشتریان از خدمات و سرویس‌های مخابراتی ارایه شده در کشور است و امید می‌رود با همراهی اپراتورهای بزرگ تلفن همراه کشور این مهم فراهم شود".

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

درست نیست ... همه به طرف همراه اول میروند .

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.