پاسخگوئی روزانهی شرکت مشتریان گلدیران به بیش از 12 هزار مکالمه
شرکت گلدیران در سال 93 موفق به دریافت جایزه بهترین عملکرد شرکتهای خدماتی در منطقه خاورمیانه و آفریقا و همچنین دریافت ششمین تندیس طلایی ملی سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان شد.
به گزارش خبرنگار سیتنا، شرکت مشتریان گلدیران طی مراسمی با حضور مدیران عالی ال جی و گلدیران، و جمعی از خبرنگاران، 11 اسفند ماه به معرفی موفقیت ها و افتخاراتی پرداخت که در یک سال گذشته به آن ها نائل شده است.
شرکت مشتریان گلدیران در سال 93 موفق به دریافت دو جایزه معتبر و ارزشمند شده است. این دو جایزه عبارتند از: مقام نخست در سمینار اینوفست 2015 ال جی در لیسبون پرتغال به عنوان برترین شرکت خدمات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای ششمین سال متوالی.
لازم به ذکر است، میهمانان در حاشیه این نشست خبری از ساختمان جدید شرکت مشتریان گلدیران بازدید به عمل آوردند. ساختمان شرکت مشتریان گلدیران یکی از بزرگترین مراکز خدمات محصولات ال جی در دنیا محسوب می شود و با بهره بردن از فناوری های روز دنیا مشغول خدمات رسانی به مشتریان گلدیران در سراسر کشور است.
"سیر تکاملی مرکز خدمات حاکی از وجود وحدت رویه در تفکر و اجرای اهداف اصلی یعنی رضایتمندی مشتریان است". یکی از مدیران عالی شرکت مشتریان گلدیران با بیان این مطلب افزود: "گر چه همواره نیازهای مشتریان متناسب با شرایط تغییر میکند اما شرکت مشتریان گلدیران دارای سیستمی انعطافپذیر بوده و سریعاً خود را مطابق با نیازهای مشتریان وفق میدهد. از این روست که 8 سال پیاپی در روز حمایت از مصرفکنندگان این شرکت به عنوان اولین نامزد دریافتکننده لوح حمایت از مصرف کنندگان معرفی شده است."
بخش پشتیبانی مشتریان این شرکت با توان پاسخگوئی به بیش از 12000 مکالمه در روز به دنبال افزایش این توان تا روزانه 16000 تماس ورودی است که با آموزش و بکارگیری نیروهای متعهد این هدف نیز قابل دستیابی است. در این شرکت ارائه خدمترسانی به صورت 24 ساعته، در 7 روز هفته و بدون توقف حتی در اعیاد و ایام تعطیل در حال انجام است.
در این مراسم تعدادی از مدیران ال جی و گلدیران سخنرانی کردند. در پایان کنفرانس خبری برگزار شد و اعضای پنل به پرسشهای خبرنگاران پاسخ دادند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید