استقبال گسترده هموطنان از خدمات الکترونیکی بانک صادرات
تعداد کل تراکنش های سامانه سپهر بانک صادرات ایران در طی آذر ماه سال جاری از مرز ۶٣٩ میلیون تراکنش گذشت.
به گزارش سیتنا، مشتریان این بانک در آذر ماه سال جاری به طور میانگین روزانه حدود ٢١ میلیون تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع ۶٢٩ میلیون و ۴٠ هزار تراکنش موفق مالی انجام داده اند. این میزان بیانگر رشد ١٧ درصدی تعداد کل تراکنش ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک می باشد .
براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه جویی دروقت و هزینه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه ای (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت وامنیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان مهر ماه امسال بیش از ۵٣ میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.
گفتنی است این بانک با ٣٩۴ هزار مشتری اینترنتی با میانگین بیش از ١٠ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢۶ درصدی، صدور حدود۴۴ میلیون انواع کارتهای الکترونیک و با ٢٧٠٠ شعبه شعبه داخلی و ٢١ شعبه خارجی به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید