تشکیل کمپینهای تحریم ایرانسل در شبکههای اجتماعی
پس از رسانهایشدن این موضوع از سوی مشترکان ایرانسل، اعتراضهای متعددی در فضای مجازی صورت گرفت و حتی در شبکه اجتماعی فیسبوک کمپینهایی تحت عنوان اعتراض و تحریم ایرانسل بهدلیل افزایش دوبرابری قیمت بستههای اینترنت فعال شد.
به گزارش سیتنا، روزنامه شرق در بخش پایانی گزارش شماره 2194 که 4 دی ماه 93 منتشر شده، با اشاره به افزایش اخیر تعرفههای اینترنت موبایل ایرانسل در بستههای تشویقی، تاکید کرده است: ... نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد آنکه پس از رسانهایشدن این موضوع از سوی مشترکان ایرانسل، اعتراضهای متعددی در فضای مجازی صورت گرفت و حتی در شبکه اجتماعی فیسبوک کمپینهایی تحت عنوان اعتراض و تحریم ایرانسل بهدلیل افزایش دوبرابری قیمت بستههای اینترنت فعال شد.
در نرمافزارهای موبایلی مانند وایبر نیز در همان اولین روزهای اعمال تغییرات کاربران بهنوعی اعتراضات خود را اعلام کردند. البته این تمام ماجرا نبود چراکه علاوه بر این موارد، کاربران اینترنت ایرانسل علاوهبر اعلام اعتراضات خود در صفحه اینستاگرام منسوب به ایرانسل؛ بار دیگر وزیر ارتباطات را هم مخاطب اعتراضهای خود قرار داده و روی صفحههای محمود واعظی در شبکههای اجتماعی داخلی انتقادات متعدد خود را نسبت به این اقدام ایرانسل مطرح کردند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید