کدخبر :16128 پرینت
22 مرداد 1393 - 13:09

دغدغه‎ی مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران چیست؟

متن خبر

چهاردهمین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پس از انقلاب، در مراسم معارفه‎ی خود، با تاکید بر سودآوری این شرکت و رضایت مشتری، گفت: ما به عنوان یک شرکت پیشرفته در منطقه، با برقراری ارتباطات برای تمامی روستاها، عدالت ارتباطی و مخابراتی را برای همه فراهم کرده ایم.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس ابراهیمی صدرآبادی، مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران، با اشاره به برنامه‎ی یکپارچه‎ی مخابرات، یادآور شد: هنگامی که مدیر، مسؤولیتی را می پذیرد، طبعاً باید در کنار آن، اختیارات قانونی لازم و همکاری و همدلی همکاران را نیز داشته باشد تا بتواند اهداف شرکت را محقق سازد.

 

وی با تأکید بر داشتن روابط حسنه با شرکت های عرضه کننده‎ی خدمات اینترنتی (PAPها) خاطرنشان کرد: داشتن این روابط حسنه بــا PAPها، از اولویت‎های ماست و محور کار ما دوستی، همگرایی و تفاهم با رعایت اهداف مورد تأیید طرفین است، که به صورت بازی برد – برد باشد.

 

ابراهیمی، از خدمات عالی، خوب و بدون مشکل برای مردم، یاد کرد و گفت: افتخار ما این است که سیم به در خانه‎ها می‎بریم و «ارتباط» می دهیم و خدمتگزاری می کنیم. شرکت های تلفن ثابت و همراه، یکی است. باید روش ها و نسخه ها را عوض و متحوّل کنیم.

 

گفتنی است؛ مهندس ابراهیمی صدرآبادی، که امروز به عنوان چهاردهمین مدیرعامل شرکت مخابرات بعد از انقلاب اسلامی و سومین مدیرعامل این شرکت بعد از خصوصی سازی معرفی شد، متولد 1337 در شهر یزد و دارای مدرک مهندسی برق در مقطع لیسانس و مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ارشد است.

وی معاونت هماهنگی و معاونت برنامه ریزی مدیرعامل مخابرات ایران، قائم مقامی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مدیرعاملی شرکت های مخابرات استان اصفهان و یزد، ریاست هیأت مدیره شرکت فناوری اطلاعات و مدیرکلی دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد شرکت مخابرات استان تهران را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

់ وبسته هاي eدرست رادرست کنندLاياميتۈانندوضعيت اينترنت

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.