دغدغهی مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران چیست؟
چهاردهمین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پس از انقلاب، در مراسم معارفهی خود، با تاکید بر سودآوری این شرکت و رضایت مشتری، گفت: ما به عنوان یک شرکت پیشرفته در منطقه، با برقراری ارتباطات برای تمامی روستاها، عدالت ارتباطی و مخابراتی را برای همه فراهم کرده ایم.
به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس ابراهیمی صدرآبادی، مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران، با اشاره به برنامهی یکپارچهی مخابرات، یادآور شد: هنگامی که مدیر، مسؤولیتی را می پذیرد، طبعاً باید در کنار آن، اختیارات قانونی لازم و همکاری و همدلی همکاران را نیز داشته باشد تا بتواند اهداف شرکت را محقق سازد.
وی با تأکید بر داشتن روابط حسنه با شرکت های عرضه کنندهی خدمات اینترنتی (PAPها) خاطرنشان کرد: داشتن این روابط حسنه بــا PAPها، از اولویتهای ماست و محور کار ما دوستی، همگرایی و تفاهم با رعایت اهداف مورد تأیید طرفین است، که به صورت بازی برد – برد باشد.
ابراهیمی، از خدمات عالی، خوب و بدون مشکل برای مردم، یاد کرد و گفت: افتخار ما این است که سیم به در خانهها میبریم و «ارتباط» می دهیم و خدمتگزاری می کنیم. شرکت های تلفن ثابت و همراه، یکی است. باید روش ها و نسخه ها را عوض و متحوّل کنیم.
گفتنی است؛ مهندس ابراهیمی صدرآبادی، که امروز به عنوان چهاردهمین مدیرعامل شرکت مخابرات بعد از انقلاب اسلامی و سومین مدیرعامل این شرکت بعد از خصوصی سازی معرفی شد، متولد 1337 در شهر یزد و دارای مدرک مهندسی برق در مقطع لیسانس و مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ارشد است.
وی معاونت هماهنگی و معاونت برنامه ریزی مدیرعامل مخابرات ایران، قائم مقامی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مدیرعاملی شرکت های مخابرات استان اصفهان و یزد، ریاست هیأت مدیره شرکت فناوری اطلاعات و مدیرکلی دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد شرکت مخابرات استان تهران را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
انتهای پیام
دیدگاهها
افزودن دیدگاه جدید