کدخبر :14827 پرینت
05 خرداد 1393 - 05:30

بازدید معاون پارلمانی وزارت ارتباطات از مرکز پاسخگویی 195

متن خبر

دکتر براری معاون محترم حقوقی، امور دولت و مجلس با حضور در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی از سامانه پاسخگویی 195 بازدید کرد.

به گزارش سیتنا، دکتر براری ضمن تشکر از اقدامات بعمل آمده در خصوص راه اندازی این سامانه گفت: یکی از دغدغه های نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی پاسخگویی به مشکلات و معضلات مردم در بخش های مختلف از جمله ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی در ادامه افزود: در گذشته کمبود چنین سامانه ای در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محسوس بود و خوشبختانه در دولت تدبیر و امید با نظر وزیر محترم ارتباطات، سامانه پاسخگویی سپاس یا 195 در وزارت راه اندازی گردیده است.

 

وی ضمن اشاره به لزوم حمایت بخش های مختلف وزارت از سامانه پاسخگویی، بر تقویت بیشتر این بخش از نظر تجهیزات نیروی انسانی و تبلیغات تاکید کرد.

 

وی با بیان این که رسیدگی و شناسایی در خواست ها و مشکلات مردم باید از مهم ترین اولویت های یک سازمان باشد تصریح کرد: باید نیازهای مردمی را به درستی شناخته و براساس این درخواست ها برنامه ریزی های مدون و منسجمی داشته باشیم.

 

براری شفافیت در پاسخگویی را از وظایف اصلی سامانه پاسخگویی 195 عنوان کرد و گفت: ایجاد چنین مراکزی باعث پیوند نزدیک بین دولت و مردم شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.