وزیر ارتباطات: شرکت پست باید جایگاه واقعی خود به عنوان پیشخوان دولت الکترونیک را به دست آورد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید دارد که شرکت پست باید با سازماندهی و برنامه ریزی منسجم، جایگاه واقعی خود به عنوان پیشخوان دولت الکترونیک را به دست آورده و با تحقق آن ضمن ایجاد رفاه و تسهیلات برای مردم عزیزمان باعث مراجعه بیش از پیش مردم به شرکت پست شود.
به گزارش خبرنگار سیتنا، محمود واعظی که از زمان حضور در شبکههای اجتماعی داخلی تلاش داشته تا ارتباط با مخاطبان را به صورت مستمر حفظ کند، اخیرا در فواصل زمانی کوتاهتر از گذشته به ارائهی گزارش به کاربران این شبکههای میپردازد. وی در همین راستا در آخرین دست نوشته در این شبکههای اجتماعی به جلسهی اخیرش با مسوولان شرکت پست اشاره داشته است.
جدیدترین دست نوشته دکتر محمود واعظی در شبکه های اجتماعی داخلی به شرح ذیل است:
"در جلسه ای که با مسئولین ارشد شرکت پست داشتم، خوشبختانه به نتایج خوبی رسیدیم که می خواهم به آنها اشاره کنم:
قرار شد شرکت پست با بازنگری در ساختار سازمانی موجود، ساختار جدید خود را بر اساس نیازمندیهای روزمره مردم در زمینه های مختلف و با رویکرد مبتنی بر مشتری مداری که بیانگر وظایف و جایگاه واقعی شبکه پستی کشور در جامعه است را طراحی کند. همچنین با شناخت نیازها و انتظارات رو به افزایش مردم نسبت به طراحی سرویس های نوین اقدام کند که این امر باید با مطالعه مطالبات مردم و با توجه ویژه به بحث آموزش کارکنان و ارتقای سطح کیفی خدمات پستی و با هدف ایجاد رضایتمندی حداکثری مردم صورت پذیرد، در همین راستا سامانه مدیریت پاسخگویی به شکایات و درخواست ها طراحی و راه اندازی شده و مردم پس از اعلام شکایت و یا هرگونه درخواست پاسخ خود را در حداقل زمان دریافت نمایند که به زودی در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.
با عنایت به رشد و توسعه روزافزون ضریب نفوذ اینترنت در سطح جهان می توان گفت نقش پست بسیار برجسته تر از گذشته می شود. برای مثال، در سرویس خرید از طریق بازار الکترونیک شرکت پست، مردم با مراجعه به سایت فروشگاه مجازی این شرکت می توانند کالای مورد نیاز خود را سفارش و در نشانی خود را تحویل گیرند. از این قبیل خدمات که تلفیق استفاده از اینترنت برای خدمات پستی و برای صرفه جویی در وقت مردم، صرفه جویی در مصرف سوخت، کاهش ترافیک و کاهش آلودگی محیط زیست است، بسیار زیاد می توان طراحی و مردم ارایه نمود.
شرکت پست باید با سازماندهی و برنامه ریزی منسجم، جایگاه واقعی خود به عنوان پیشخوان دولت الکترونیک را به دست آورده و با تحقق آن ضمن ایجاد رفاه و تسهیلات برای مردم عزیزمان باعث مراجعه بیش از پیش مردم به شرکت پست شود".
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید