اپراتورهای سرویسهای ارتباطی چگونه ارزیابی میشوند؟
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری شاخصهای ارزیابی سالیانه عملکرد اپراتورهای سرویسهای ارتباطی در سال 92 را اعلام کرد.
به گزارش سیتنا، حسن رضوانی گفت: ارتقاء کیفیت و کمیت شبکه ارتباطی، افزایش رضایت مشتری، ایجاد بستری به منظور رشد توانمندیها و قابلیتهای اپراتور، بررسی وضعیت امکانات و استفاده از استانداردهای ملی و بینالمللی، رعایت مفاد پروانههای اعطائی و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نحوه تعامل اپراتور و ارزیابی عملکرد فنی، حقوقی، مالی و اداری اپراتورها در چارچوب اصول رگولاتوری از متغیرهائی است که اپراتورهای سرویسهای ارتباطی براساس آن ارزیابی میشوند.
وی درباره رویکرد رگولاتوری در ارزیابی اپراتورها افزود: رویکرد رگولاتوری در این زمینه، جاریسازی و بازنگری توانمندیهای اپراتور است و شاخصهای اعلام شده در چارچوب معیارهای رهبری و مدیریت سازمانی، فرایندهای سازمانی، منابع و مشارکتها و منابع انسانی مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج حاصل از آن با معیارهای نتایج مشتری، نتایج جامعه و نتایج کلیدی عملکرد، امتیازدهی میشود.
رضوانی اظهار کرد: به منظور اطلاع اپراتورها، مدل ارزیابی ارائهکنندگان خدمات سرویسهای ارتباطی شامل خدمات تلفن ثابت، سیار و پستی و الگوی مربوط به آن در پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در بخش معرفی سازمان، معاونت نظارت و اعمال مقررات، دفتر نظارت بر سرویسهای ارتباطی، نظارت بر اتصال متقابل و ارزیابی عملکرد بارگذاری شده است.
نتایج ارزیابی اپراتورهای ارائهدهنده خدمات سرویسهای ارتباطی در چهارمین جشنواره فاوا در اردیبهشت 93 اعلام میشود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید