شکایت از کارمند سابق به خاطر ادامهی کاربری حساب توییتر
یک سایت خبری در آمریکا از یکی از کارکنان سابقش به خاطر ادامهی کاربری حساب توییتر سازمانی خود شکایت کرده است.
به گزارش سیتنا از بی.بی.سی، سایت کلیک فون داگ میگوید نواه کراویتز پس از پایان فعالیت در این شرکت، نام کاربری حساب سازمانی خود را در توییتر تغییر داده و همچنان با همان حساب قبلی در این شبکه اجتماعی در اینترنت فعالیت میکند. این سایت در زمینهی انتشار اخبار مربوط به فناوری تلفن همراه فعالیت میکند.
صاحب کار سابق کراویتز میگوید او همچنان با ۱۷ هزار کاربر توییتر که او را به خاطر اشتغال در سایت فون داگ دنبال میکردند، در ارتباط است.
فون داگ خواهان دریافت غرامت ۳۷۰ هزار دلاری از آقای کراویتز است، یعنی دو و نیم دلار به ازای ارتباط با هر کاربر توییتر در هر ماه.
نواه کراویتز میگوید صاحب کار سابقش به او اجازه داده بود تا پس از پایان کار در این سایت همچنان بتواند از حساب کاربری خود در توییتر استفاده کند.
تعداد کاربرانی که کراویتز را در توییتر دنبال میکنند، از زمان ترک فون داگ به ۲۲ هزار نفر رسیده است.
کاربران او را در طول ۴ سالی که در فون داگ فعالیت میکرد، به خاطر وبلاگش دنبال میکردند.
فون داگ می گوید کاربرانی که کراویتز را دنبال میکنند، افرادی هستند که به خاطر سرمایهگذاری این شرکت جذب حساب کاربری او شدهاند.
فون داگ در بیانیهای گفت: "هزینه ها و منابع سرمایه گذاری شده شرکت رسانهای فون داگ برای افزایش دوستدارانش در رسانههای اجتماعی قابل توجه است و بخشی از دارایی این شرکت در نظر گرفته میشود."
کنترل شرکتها بر حسابهای کاربری سازمانی کارکنانشان در شبکههای اجتماعی در اینترنت از موضوع های حقوقی بحث برانگیز است. تحلیلگران میگویند نتیجه رسیدگی قضایی به شکایت فون داگ از کارمند سابقش می تواند به یک رویه در رسیدگی به موارد مشابه تبدیل شده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید