مدیرعامل مبین وان: با شماره گیری 8* روی تلفنهای ثابت طیف متنوعی از خدمات دریافت کنید
مدیرعامل شرکت مبین وان، گفت: از طریق سرویس 8* که دو رقمی دوست داشتنی نامیده میشود و بر روی تلفنهای ثابت در دسترس است، مشترکین در کلیهی نقاط کشور میتوانند طیف متنوعی از خدمات را دریافت کنند.
"علیرضا شاه محمدی" در گفتوگو با خبرنگار سازمان خبری سیتنا (CITNA.IR)، در مورد سرویس های ارزش افزوده بر روی تلفنهای ثابت، گفت: این سرویسها مشتمل بر ”محتوای مذهبی“، ”سرگرمی“، ”اخبار“، “پیش بینی وضع هوا“، ”بازی های تعاملی“، “محتوای مناسب برای کودکان“ و سایر محتواهای مفید میباشد.
وی افزود: خدمات ارزش افزوده را میتوان به دو بخش تقسیم کرد. اول بخش دائمی مثل فال حافظ و آیات قرآن که به صورت روزانه ارسال میشود و دیگری سرویسهای تعاملی است که بر اساس تقاضای مشترک در همان لحظه برای وی فعال و ارسال میشود که بخشهای اطلاع رسانی مثل اعلام نرخ ارز از این دسته است.
مدیرعامل شرکت مبین وان دربارهی میزان فراگیری سرویسهای ارزش افزوده نیز گفت: در حال حاضر ما 15 میلیون نفر مشتری داریم که از این میان 4 تا 5 میلیون نفر از مشترکین فعال هستند. علاوه بر این با توجه به اینکه مبین وان تنها شرکتی است که سرویسهای ارزش افزوده را هم بر روی تلفن ثابت و هم تلفن همراه ارائه میکند، سازمانهایی وجود دارند که متقاضی دریافت سرویسهای ویژهی ما هستند.
وی در خصوص برنامههای آتی این شرکت، گفت: برنامهی ما در آینده، معرفی آن دسته از سرویسهایی است که کاربرد سازمانی دارند، همچنین سرویسهایی که در حوزهی خدمات اجتماعی فعالیت میکنند.
شاه محمدی ادامه داد: طی تفاهمی که با وزارت بهداشت صورت گرفته به زودی آموزشهایی در زمینهی بهداشت و سلامت از طریق تلفن ثابت و همراه به مجموعه سرویسهای ارزش افزوده اضافه خواهند شد.
انتهای پیام
دیدگاهها
افزودن دیدگاه جدید