کدخبر :854 پرینت
07 آذر 1390 - 11:58

تأسیس شرکت مشترک خدمات آموزشی مخابرات به مرکزیت جزیره کیش

متن خبر

شرکت مشترک خدمات آموزشی بین مرکز آموزش عالی غیر انتفاعی مخابرات ایران به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران (TCI) و شرکت مخابرات استان هرمزگان (TCH) و شرکت ZTE چین به مرکزیت جزیره کیش تاًسیس می شود.

 

به گزارش سیتنا از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، هیات مدیره این شرکت با پیشنهاد تأسیس شرکت مشترک خدمات آموزش مخابراتی مشترک با شرکت ZTE چین زیر نظر موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی شرکت مخابرات ایران موافقت کرد و مقرر شد در قرارداد منعقده فیمابین دو شرکت، انجام آموزش های مورد نیاز سایر کشورهای منطقه نیز جزء وظایف و تعهدات شرکت ZTE درج و بر لزوم ارائه دوره های یاد شده برای کشورهای منطقه تأکید شود.

 

بر اساس این گزارش موضوع تفاهم نامه عبارت است از تأسیس شرکت مشترک خدمات آموزشی که با اساسنامه مشخص فعال خواهد شد و این شرکت با سهامداری قانونی شرکت های مخابرات ایران، مخابرات هرمزگان و ZTE زیر نظر و مدیریت موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی مخابرات ایران اداره خواهد شد.

 

سهم شرکت مخابرات ایران و شرکت مخابرات استان هرمزگان 51 درصد و سهم ZTE به میزان 49 درصد و محل شرکت جزیره کیش خواهد بود.

 

این گزارش می افزاید بر اساس تفاهم نامه مربوطه ارائه کلیه آموزشهای مورد نیاز تجهیزات مخابراتی جدید به کارشناسان و ارتقاء مربیان داخلی شرکت مخابرات ایران و شرکت های مخابرات استانی و دیگر کشورهای منطقه، به شرکت مشترک خدمات آموزشی منتقل و این شرکت را به عنوان مجری پیوست های آموزشی خود به شرکت های خریدار تجهیزات مخابراتی معرفی می نماید.

 

بر اساس این گزارش هدف از تاسیس شرکت مشترک خدمات آموزشی افزایش کارائی نیروی انسانی و همسوئی آموزش گیرندگان با محیط فرهنگی ، فرصت آفرینی و ظرفیت سازی عملی برای شرکت مخابرات است. همچنین توانمند سازی مربیان و مدرسین مرکز آموزش شرکت مخابرات ایران و دستیابی به مربیان بومی از دیگر اهداف تاسیس این شرکت ذکر شده است.

 

بر اساس تفاهم نامه، اعضاء هیات مدیره شرکت مشترک خدمات آموزشی شامل 3 نفر از شرکت مخابرات ایران و 2 نفر از شرکت ZTE بوده و مدیر عامل از سوی ZTE منصوب خواهد شد.

 

گفتنی است از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران دکتر غلامعلی حسنی صدر ، مدیر کل مرکز آموزش شرکت مخابرات ایران ، مهندس جمشید قضاتی مشاور مدیر عامل و مدیر پروژه های تأمین تجهیزات و مهندس بابک تراکمه، مدیرعامل شرکت مخابرات استان هرمزگان به عنوان نماینده حقوقی شرکت مخابرات ایران در شرکت جدیدالتأسیس معرفی شدند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.