کدخبر :704 پرینت
15 آبان 1390 - 08:16

حاشیه‌ای بر پخش کلیپ مهران مدیری از شبکه‌ی ماهواره‌ای PMC

متن خبر

سفیر نوشت: یکی از آفات سایت‌های خبری که تلاش دارند با ویژه‌سازی برخی اخبار و قلب واقعیت، آمار بازدیدکنندگان خود را بالا ببرند، تنظیم اخبار به صورت هیجانی و آمیخته کردن هرچیز با سیاست و اغراض سیاسی است.

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، نمونه‌ای از این پدیده نامبارک را در روزهای اخیر در مورد مهران مدیری، کارگردان و بازیگر برجسته طنز کشورمان شاهد هستیم.

در حالی که از ورود رسمی دی وی دی کنسرت گروه دارکوب به بازار توسط هنرنمای پارسیان و با مجوز ۹۰/۲۵۶۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چند ماهی می‌گذرد، شبکه ی ماهواره‌ای PMC اقدام به پخش کلیپی به خوانندگی مهران مدیری که در این دی وی دی قرار دارد کرده است، در این میان برخی سایت‌های خاص بدون توجه به این نکته که این کلیپ جزئی از یک کار مجوزدار است اقدام به تخریب مهران مدیری کرده‌اند.

این سایت‌ها تلاش می‌کنند که در آستانه ورود سری جدید قهوه تلخ به بازار، مهران مدیری را هم‌ردیف برخی از خوانندگان زیرزمینی قرار دهند که تلاش می‌کنند کلیپ‌های غیرمجازشان از این شبکه‌ها برای معروف شدن پخش شود، حال آنکه این کار مدیری مجوزدار است و او بر خلاف برخی سایت‌ها نیازی به شناخته شدن و مورد توجه قرار گرفتن ندارد!

 

حال جای این سوال در ذهن مخاطبان سیتنا باقی است که آیا شبکه ی ماهواره ای PMC بدون کسب اجازه از دست اندرکاران گروه دارکوب به انتشار کلیپ مهران مدیری اقدام کرده یا هماهنگی های لازم برای پخش کلیپ مورد اشاره از طریق این شبکه ی ماهواره ای صورت گرفته است؟  

انتهای پیام

 

خبر مرتبط: پخش کلیپ موسیقی مهران مدیری از شبکه‌ی ماهواره‌ای PMC !

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

yani dige gahveye talkh pakhsh nemishe
?

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.