کدخبر :5035 پرینت
08 دی 1391 - 20:05

بهترین روش برای اعلام خرابی تلفن چیست؟

حتما برای شما هم پیش آمده که با خرابی تلفن خود مواجه شوید. در برخی موارد عملیات کابل برگردان مراکز باعث قطعی موقتی تلفن‎ها می‎شود و در برخی موارد نیز اختلالات تلفن مرتبط با خطوط داخلی منزل یا محل کار است که باید توسط مشترک بررسی شود، ولی اگر فکر می‎کنید اختلال تلفن شما ناشی از اختلالات در مرکز مخابراتی است باید طی تماس با شماره‎ی 17 اطلاع دهید.

متن خبر

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، در صورتی که تلفن مشترک قطع باشد و یا هر گونه خرابی برای خط تلفن به وجود آید، مشترک باید ابتدا خطوط داخلی تلفن خود را آزمایش نموده و از صحت آن اطمینان حاصل کند و بعد از آن بدون نیاز به مراجعه به مرکز تلفن تنها با شماره گیری 17 در محدوده‎ی مرکز تلفن مربوطه ، خرابی را به سیستم اطلإع دهد.

در این راستا مشترک باید شماره‎ی 17 را گرفته و بعد از شنیدن صدای بوق شماره تلفن خراب خود را شماره گیری نماید و سپس با توجه به پیامی که از طرف سیستم می‎شنود می‎تواند شخصا جهت پیگیری قطع تلفن اقدام کند و یا در صورت خرابی خط منتظر رسیدگی کارشناسان در سالن ام دی اف مرکز مورد نظر باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

باسلام
من ساکن کرج هستم
یک متخصص به ما بگوید چطور ممکن است که خط وصل باشد ولی زنگ نداشته باشد با توجه به اینک هم سیم کشی و هم تلفن سالم است تا چند وقت پیش هم تلفن زنگ میخورد
قشنگ ! فکر نمی کنی تلفنی که قطعه چطوری میتونه 17 را شماره گیری کند؟!
مشنگ! باید با یه شماره دیگه زنگ بزنی
متن را با دقت بخون تا سوتی ندی
سلام ما هم دو روزه با این مشکل مواجهیم تا دو روز پیش تلفونمون زنگ میخورد ولی الان هر 3 تا تلفن که به یه خط وصله بوق نداره ولی adsl که به همون خط وصله کار میکنه .
بابا اينا همش حقّه بازى هست
زنگ ميزنم اعلام خرابي كنم نوار مياد كه شماره خراب را وارد كنيم ، اولين رقم راكه وارد ميكنم ميگه مهلت ثبت شماره تمام شد خداحافظ
تلفن كلا قطع شده ...البته بعد از درخواستا adsl.الان كه زنگ ميزنم ١٧ميگن تلفنتون از داخل مشكل داره!جالبتر از اون اينه كه وقتي به شماره ثابت منزلم زنگ ميزنم ميگه مشترك مورد نظر خاموش است!!!ولي مخابرات ميگه از داخل ساختمون!!!عرضه يه سيستم اينترنتي مفيدم ندار
کلا سامانه 17 مشکل داره و شماره رو قبول نمیکنه فقط برای تظاهر به رعایت حقوق مشتریان یه چیزی گذاشتن که مردم رو سر کار بگذارن
خداییش دم همه شون گرم خوب بلدن برینن توی یه چیزی به بهانه کابل برگردون اینترنت و تلفن ها رو خراب کردن آخرشم نمیتونن خط تلفن رو شنود کنن
بدبختیه ما اینه که adsl هم کار نمیکنهههه
مگه ما چه گناهی کردیم که سالی چندین بار تلفن ثابت ما قطع میشه بابا کشورهای دیگه دارن کرات دیگر رو خرید وفروش میکنند ولی تلفن ثابت در تهران هنوز مشکل داره .واقعا باید به شرکت مخابرات خسته نباشی گفت!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
منطقه عقیل فردوس شرق همیشه دچار قطع و خرابی تلفن است
جالبه اومدم مشکلم و بگم خوندم مطالب قبلی رو دیدم خیلیا همین مشکل و دارن فهمیدم سیستم 17 یا 117 یا 20117 یک سیستم کلاه برداری مکانیزه هستش چون اعلام خرابی می کنی خیلی شیک اس ام اس می یاد که ثبت شد دقیقا دو ساعته دیگه اس ام اس می یاد مشکل شما برطرف شد در صورتیکه تلفن من 4 روزه قطع هستش مخابرات در این اس ام اس توپ و می اندازه تو زمین من می گه برو سیم کشیت و چک کن بعد نفر مخابرات و توخیابون می بینم پیگیری می کنم می گه بیخود گفتن فیبر نوری مشکل داره
واقعا که صادق بودن چقدر راحته فاصله ای با دروغگویی نداره
دقیقا منم همین مشکلو دارم زنگ هم میزنم مخابرات میگن مشکل از طرف مخابرات نیست.خب به ما بگید مشکل از طرف کیه بریم یقه اونو بگیریم.از طرف شرکت گاز؟یا از طرف شرکت آب و فاضلابه؟
سلام ما هم دو روزه با این مشکل مواجهیم تا دو روز پیش تلفونمون زنگ میخورد ولی الان هر 3 تا تلفن که به یه خط وصله بوق نداره ولی adsl که به همون خط وصله کار میکنه .
سلام ،ببخشید من تلفن م کلأ کار میکنه ولی مودمم اینترنتش نماد ،ممنون میشم جواب بدین ؟؟
رسما سر کاریه 20117 تلفن از سر سیم ورودی در حیاط قطعه 2 روزه میگیرم میگه پیگیری میشه رفتم ساید tci الان زده رفع شده!!!
بدونه مراجعه یا تماس!
بعد دوباره میگیرم 20117 رو میگه نوع خرابی نا مفهموه! خسته نباشن واقعا خوب شماره موبایل که دادم تماس بگیرید تا مفهومش کنم!
فقط بلدن قیمت خدمات رو ببرن بالا موقع دادنش همه چی نا مفهومه!

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.