بهترین روش برای اعلام خرابی تلفن چیست؟
حتما برای شما هم پیش آمده که با خرابی تلفن خود مواجه شوید. در برخی موارد عملیات کابل برگردان مراکز باعث قطعی موقتی تلفنها میشود و در برخی موارد نیز اختلالات تلفن مرتبط با خطوط داخلی منزل یا محل کار است که باید توسط مشترک بررسی شود، ولی اگر فکر میکنید اختلال تلفن شما ناشی از اختلالات در مرکز مخابراتی است باید طی تماس با شمارهی 17 اطلاع دهید.
به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، در صورتی که تلفن مشترک قطع باشد و یا هر گونه خرابی برای خط تلفن به وجود آید، مشترک باید ابتدا خطوط داخلی تلفن خود را آزمایش نموده و از صحت آن اطمینان حاصل کند و بعد از آن بدون نیاز به مراجعه به مرکز تلفن تنها با شماره گیری 17 در محدودهی مرکز تلفن مربوطه ، خرابی را به سیستم اطلإع دهد.
در این راستا مشترک باید شمارهی 17 را گرفته و بعد از شنیدن صدای بوق شماره تلفن خراب خود را شماره گیری نماید و سپس با توجه به پیامی که از طرف سیستم میشنود میتواند شخصا جهت پیگیری قطع تلفن اقدام کند و یا در صورت خرابی خط منتظر رسیدگی کارشناسان در سالن ام دی اف مرکز مورد نظر باشد.
انتهای پیام
دیدگاهها
من ساکن کرج هستم
یک متخصص به ما بگوید چطور ممکن است که خط وصل باشد ولی زنگ نداشته باشد با توجه به اینک هم سیم کشی و هم تلفن سالم است تا چند وقت پیش هم تلفن زنگ میخورد
متن را با دقت بخون تا سوتی ندی
زنگ ميزنم اعلام خرابي كنم نوار مياد كه شماره خراب را وارد كنيم ، اولين رقم راكه وارد ميكنم ميگه مهلت ثبت شماره تمام شد خداحافظ
واقعا که صادق بودن چقدر راحته فاصله ای با دروغگویی نداره
بدونه مراجعه یا تماس!
بعد دوباره میگیرم 20117 رو میگه نوع خرابی نا مفهموه! خسته نباشن واقعا خوب شماره موبایل که دادم تماس بگیرید تا مفهومش کنم!
فقط بلدن قیمت خدمات رو ببرن بالا موقع دادنش همه چی نا مفهومه!
افزودن دیدگاه جدید