کدخبر :4836 پرینت
19 آذر 1391 - 18:59

هر آنچه درباره‎ی "1818" باید بدانید!

متن خبر
  • اگرچه چندین سال از راه‎اندازی سرویس پیام رسان "1818" شرکت‎های مخابرات استانی می‎گذرد، ولی با توسعه‎ی فناوری اطلاعات در سال‎های اخیر استفاده از این سرویس به رویه‎ی معمول مشترکان مبدل شده است.
  •  
  • به گزارش سیتنا، از آنجایی که همواره یکی از مهمترین علل تردد مشترکان تلفن ثابت به مراکز مخابراتی و بانک ها، دریافت فهرست مکالمات، صورتحساب، قبوض المثنی و نیز پرداخت وجوه بوده است، از سال 84 سرویس پیام رسان "1818" راه اندازی شد که با استفاده از آن مشترکان می توانند علاوه بر پرداخت غیرحضوری هزینه‎ی قبوض از وضعیت ریزمکالمات و صورتحساب خود به شکل شنیداری یا به صورت نمابر آگاه شوند.
  •  
  • مزایا و قابلیت های سرویس 1818:
  • 1- امکان پرداخت صورتحساب برای دارندگان کارت های شبکه شتاب، با ارائه رمز دوم کارت و بدون نیاز به قبض و شناسه قبض و پرداخت
  • 2- اعلام عدم بدهی مشترک بلافاصله پس از پرداخت توسط وی
  • 3- پخش صوتی اطلاعات مندرج بر روی صورتحساب
  • 4- پخش صوتی ریزمکالمات بین شهری، بین الملل و تماس های انجام شده از تلفن ثابت به همراه.
  • 5- ارسال ریز مکالمات میان دوره و آخرین دوره مشترک به نمابر وی
  • 6-اعلام کارکرد و پرداخت مبلغ میان دوره برای مشترکین پرمصرف
  • 7- امکان پرداخت علی الحساب مبلغ قبض برای جلوگیری از قطع تلفن.
  • 8- اعلام صورتحساب آخرین دوره و نیز دوره های قبل (تا 6 دوره)
  • 9- اطلاع رسانی به مشترکین پرمصرف جهت پرداخت قبوض میان دوره.
  • 10- وصل خودکار تلفن های قطع شده بلافاصله پس از پرداخت از طریق این سامانه

 

برای دریافت اطلاعات تکمیلی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.