کدخبر :4823 پرینت
18 آذر 1391 - 17:11

رشته‎ی کارشناسی ارشد پست راه‌اندازی می‌شود

متن خبر

مدیرعامل شرکت پست از ایجاد و راه‌اندازی رشته‎ی پست در مقطع کارشناسی ارشد در آینده‎ی نزدیک خبر داد.
به گزارش سیتنا، محمدحسن کرباسیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت پست گفت: برای راه‌اندازی رشته کارشناسی ارشد پست و پذیرش دانشجو در این مقطع در حال مذاکره با وزارت علوم تحقیقات و فناوری هستیم.
وی با بیان اینکه در چهار سال اخیر 400 نفر در مقاطع کاردانی و کارشناسی فارغ‌التحصیل شده‌اند، افزود: مراکز آموزشی این شرکت تحت نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی در 10 استان کشور در حال آموزش نزدیک به 1500 نفر در مقطع فوق دیپلم و لیسانس می‌باشند که در تلاشیم تا دانشگاه‌های تحت پوشش را به سایر استان‌ها نیز تسری دهیم.
مدیرعامل شرکت پست ارتقای دانش نیروی انسانی کارکنان و بالابردن سطح کیفی خدمات به ارباب رجوع را از اهداف راه‌اندازی این دانشگاه برشمرد و گفت: قطعا با بالا رفتن سطح علمی کارکنان شاهد رشد و بالندگی در فعالیت‌های شرکت خواهیم بود.
وی در ادامه با بیان اینکه 90 درصد دانشجویان رشته پست را کارکنان و کارمندان شرکت پست و دفاتر خدمات ارتباطی تشکیل می‌دهند افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی همچنان از بین کارکنان و نیروهای دفاتر خدمات ارتباطی و دفاتر پیشخوان دولت و نیز کنکور سراسری در رشته پست پذیرش دارد.
کرباسیان تصریح کرد: بالغ بر 50 درصد کارکنان شرکت پست دارای تحصیلات عالیه هستند که این رقم باید به 100 درصد برسد.
رئیس هیئت‌مدیره در پایان در خصوص وضعیت تحصیلی نیروی انسانی شرکت پست به آمار حدود 2800 نیروی انسانی بالاتر از دیپلم، 500 فوق لیسانس و پنج نیروی انسانی دارای مدرک دکتری در شرکت اشاره کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.