کدخبر :4811 پرینت
16 آذر 1391 - 20:18

فعالیت نخستین سایت حراج اینترنتی ویژه‎ی مسلمانان

متن خبر

در وب‎سایتی به نام «سلیشا» از روسری‌های رنگارنگ گرفته تا مهر و جانماز و در مجموع هر چه که یک مسلمان مومن می‌تواند به آن احتیاج داشته باشد، پیدا می‌شود. این، نخستین سایت اینترنتی مزایده برای مسلمانان در سراسر جهان است.

 

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، در نگاه اول بین وب‎سایت «سلیشا» (Selisha.de) و دیگر سایت‌های حراج کالا مانند "ای‌بی" (eBay) تفاوتی دیده نمی‌شود. در سلیشا هم فعالیت‌های معمول مانند خرید، فروش و شرکت در مزایده‌های مختلف صورت می‌گیرد، تنها با این تفاوت که اینجا کاربران با "السلام علیکم" با هم احوالپرسی می‌کنند و هر جستجوئی با نام خدا شروع می‌شود.

 

این پایگاه اینترنتی دو سال پیش تأسیس شده است و با شعار «هر چه که وفق مراد مسلمانان است و بیشتر» برای خود تبلیغ می‌کند. کاربران می‌توانند انواع و اقسام کالاهایی را که به نحوی به زندگی روزمره مسلمانان مربوط می‌شود در این وبسایت بیابند؛ از روسری‌هایی به رنگ‌های تند با سنگ‌دوزی‌های پر زرق و برق گرفته تا ساعتی که زنگش صدای اذان است، یا قطب‌نمایی که به فرد مسلمان کمک می‌کند که هنگام سفر جهت قبله را به راحتی پیدا کند.

 

سلیم رید (Salim Reid)، دانشجوی عراقی-آلمانی موسس وب‎سایت «سلیشا» می‎گوید: قوانین فعالیت در این وب‎سایت بر اساس قوانین قرآن است، یعنی «تقلب» به شدت ممنوع است.

وی تاکید می‎کند: ما با کمک نرم‌افزارهایی فعالیت کاربران را در این وب‎سایت دائما کنترل می‌کنیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.