کدخبر :3952 پرینت
24 شهریور 1391 - 19:48

تصویر حمایت "کریستیانو رونالدو" از مسلمانان در شبکه‎های اجتماعی تقلبی از آب درآمد

متن خبر

تصویر منتشر شده از ستاره پرتغالی باشگاه "رئال مادرید" اسپانیا به همراه تابلویی با مضمون "لا اله الا الله محمد رسول الله" تقلبی از آب درآمد.

به گزارش سیتنا، در حالی که رسانه های معتبر عربی به نقل از شبکه های اجتماعی "توییتر" و "فیسبوک" تصویری از "کریستیانو رونالدو"، ستاره پرتغالی باشگاه "رئال مادرید" اسپانیا منتشر کرده بودند که وی تابلویی در دست داشت که روی آن عبارت "لا اله الا الله محمد رسول الله" نوشته شده بود، پیگیری این مساله از سوی پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه (شفقنا) نشان داد که این تصویر تقلبی بوده و با استفاده از فتوشاپ درست شده است.

پیش از این پایگاه اینترنتی "محیط" مصر و پایگاه اینترنتی روزنامه "الدیار" لبنان گزارش داده بودند که کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصویر تابلوی مزین به عبارت "لا اله الا الله محمد رسول الله" در دستان ستاره پرتغالی کهکشانی های مادرید، از اعتراض بهترین بازیکن جهان در سال 2008 میلادی به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) خبر داده اند.

 

 


تصویر واقعی که پس از فتوشاپ توسط کاربران شبکه های اجتماعی "فیسبوک" و "توییتر" منتشر شده، "کریستیانو رونالدو" را که یک مسیحی کاتولیک است، با پیراهن تیم ملی فوتبال پرتغال و در کنار یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال برزیل نشان می دهد.
انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.