کدخبر :317862 پرینت
17 فروردین 1404 - 20:14

تفکیک معاونت تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران

در راستای بازنگری و به‌روزرسانی ساختار سازمانی شرکت مخابرات ایران و با هدف ارتقاء بهره‌وری و بهبود خدمات‌رسانی، معاونت تجاری و مشتریان به دو حوزه مجزای مشتریان خانگی و مشتریان تجاری و سازمانی تفکیک شد.

متن خبر
به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، بر اساس احکام صادره از سوی مهندس محمد جعفرپور، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران، داوود زارعیان به سمت معاون مشتریان خانگی و عبدالمجید امامی به عنوان سرپرست معاونت مشتریان تجاری و سازمانی منصوب شدند.
احکام انتصاب زارعیان و امامی، در جلسه امروز شورای مدیران ستادی و استانی شرکت مخابرات ایران، تقدیم ایشان شد.
جعفرپور با اشاره به اجرای سیاست‌های کلان شرکت، بر لزوم ارتقای سطح رضایت‌مندی مشتریان، توسعه بازار، افزایش درآمد و تحقق برنامه‌های تحولی د شرکت مخابرات ایران تأکید کرد.
وی با بیان این‌که این تغییر ساختاری، بخشی از رویکرد جدید مدیریتی شرکت مخابرات ایران برای تمرکز بیشتر بر نیازهای متفاوت مشتریان خانگی و سازمانی و توسعه هدفمند خدمات در هر بخش به شمار می‌رود، افزود: با هدف ارتقای بهره‌وری، تخصص‌گرایی و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان، ساختار معاونت تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران بازنگری و به دو معاونت مجزا تفکیک شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر اینکه این اقدام در راستای پاسخگویی بهتر به نیازهای متنوع مشتریان خانگی و سازمانی و توسعه بازار در هر دو حوزه صورت گرفته است، تصریح کرد: با اجرای این تغییر، انتظار می‌رود خدمات‌رسانی به مشتریان خانگی با تمرکز بیشتر بر نوآوری در محصولات و خدمات متناسب با نیازهای خانواده‌ها و نیز خدمات‌رسانی به مشتریان سازمانی با تأکید بر راهکارهای جامع مخابراتی و پشتیبانی حرفه‌ای، شتاب بیشتری بگیرد.
این تفکیک، بخشی از برنامه‌های راهبردی شرکت مخابرات ایران برای تحول دیجیتال و ارتقای رضایت مشتریان در سال ۱۴۰۴ است.
انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.