کدخبر :309217 پرینت
27 مهر 1403 - 18:58

جدیدترین بروزرسانی واتس‌اپ؛ تعیین تم برای چت

تیم توسعه‌دهنده واتس‌اپ، بعد از راه‌اندازی قابلیت‌هایی مثل پیام ویدیویی، بر روی قابلیت تعیین تم برای چت و باز گذاشتن دست کاربران در شخصی‌سازی آن فعالیت می‌کند و تاکنون مرحله آزمایشی را بر روی نسخه بتا پشت سر گذاشته است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، تیم توسعه‌دهنده واتس‌اپ که از چند ماه قبل مشغول کار بر روی قابلیت تعیین تم برای چت است، در جدیدترین آپدیت خود، این ویژگی را بر روی نسخه بتای اندرویدی این پیام‌رسان آزمایش کرده و در دسترس کاربران قرار داده است اما هنوز به شکل عمومی این آپدیت در دسترس نمی‌باشد.

واتس‌اپ پیش از این از قابلیت تعیین تم برای چت برخوردار شده بود، اما تفاوت قابلیت جدید این است که امکان انتخاب تم‌های متفاوت برای هر کدام از چت‌ها را فراهم می‌کند. در نتیجه، دست کاربر در شخصی‌سازی چت‌ها بازتر است و به یک تم برای همه چت‌ها محدود نمی‌شود.

کاربران واتس‌اپ در این بروزرسانی به ۲۰ رنگ مختلف و بیش از ۲۲ تم دسترسی دارند. با انتخاب تم، به‌صورت خودکار رنگی متناسب برای پیام‌ها هم در نظر گرفته می‌شود؛ ولی در صورت تمایل، بدون اینکه رنگ پیام‌ها تغییر پیدا کند، می‌توانید برای هر چت، تصویر پس‌زمینه متفاوتی انتخاب کنید.

همچنین باید اشاره کرد که شخصی‌سازی تم چت برای کاربر مقابل اعمال نمی‌شود و کاربر مقابل هم می‌تواند به‌طور جداگانه چت را شخصی‌سازی کند.

این درحالیست که فیسبوک مسنجر یکی دیگر از زیرمجموعه‌های شرکت متا از مدت‌ها قبل چنین قابلیتی را به کاربران ارائه داده بود و عجیب است که متا برای راه‌اندازی این قابلیت در پیام‌رسان پرطرفدار واتس‌اپ تا این اندازه دیر اقدام کرده است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.