کدخبر :308906 پرینت
21 مهر 1403 - 19:58

دخالت مستقیم رییس‌جمهور در تیم ملی فوتبال؛ لژیونرها حق بازی ندارند!

لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا رییس‌جمهور برزیل در بیانیه‌ای عجیب اعلام کرد که از این پس سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل فقط بازیکنانی که در لیگ این کشور شاغل هستند را دعوت خواهد کرد و لژیونرها دیگر حق بازی در تیم ملی را ندارند.

متن خبر

در شرایطی که تیم ملی برزیل در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکای جنوبی، با تمام ستاره‌های خود چندان موفق عمل نکرده و از ۹ بازی خود ۴ پیروزی، ۴ شکست و یک تساوی را کسب کرده است، دخالت رییس‌جمهور و دستوری که بابت کنار گذاشتن لژیونرهای تیم به سرمربی ابلاغ خواهد کرد، شاید اوضاع را بدتر از این کند.

لولا نمی‌خواهد بازیکنان برزیلی که در فوتبال اروپا شاغل هستند برای تیم ملی بازی کنند و این خواسته‌اش را در ملاقاتی که با رئیس فدراسیون فوتبال برزیل داشته، مطرح کرده است.

در حالیکه برزیل با ۱۳ امتیاز پشت سر آرژانتین، کلمبیا و اروگوئه در رده چهارم قرار گرفته و بامداد چهارشنبه در دهمین بازی خود به مصاف تیم پرو خواهد رفت، در صورتیکه خواسته رئیس‌جمهور برزیل محقق شود، دوریوال جونیور سرمربی این تیم از داشتن بازیکنانی همچون نیمار، وینیسیوس جونیور، رودریگو، رافینیا، ادرسون، دانیلو، مارکینیوش، اندریک و گابریل مارتینلی محروم خواهد شد و تیمی به مراتب ضعیف‌تر از شرایط فعلی به زمین می‌فرستد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.