کدخبر :306968 پرینت
13 شهریور 1403 - 12:27

علت محبوبیت ارز دیجیتال Ton Raffles در میان ایرانی‌ ها چیست؟

ارز دیجیتال Ton Raffles که به تازگی وارد بازار رمزارزها شده، از زمان ورود به بازار نوسانات زیادی را تجربه کرده اما این روزها در میان ارزهای محبوب ایرانی‌ ها قرار گرفته است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ارز دیجیتال Ton Raffles در اواخر سال ۲۰۲۳ با قیمت اولیه ۰.۰۵ دلار عرضه شد و به سرعت توجهات را به خود جلب کرد، به طوری که در آوریل ۲۰۲۴ به بالاترین قیمت خود یعنی ۱.۶۹ دلار رسید.

اما مانند بسیاری از دارایی‌های دیجیتال دیگر، قیمت RAFF نیز دستخوش نوسانات شدید شده و اکنون دچار کاهش چشمگیری شده است.

در سپتامبر ۲۰۲۴، قیمت RAFF حدود ۰.۲۰ دلار است که نشان‌دهنده کاهشی نسبت به بالاترین نقطه‌ی خود است. این توکن در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲.۵ درصد کاهش قیمت داشته اما در یک هفته‌ گذشته ۷.۸ درصد رشد داشته است.

داده‌های بازار Ton Raffles نشان می‌دهد که ارزش کامل رقیق‌شده‌ی این توکن حدود ۲۰.۸ میلیون دلار است و کل عرضه‌ی آن ۲۰ میلیون توکن RAFF می‌باشد.

افزایش شدید و سپس سقوط قیمت RAFF منعکس‌کننده روندهای کلی در بازار ارزهای دیجیتال است، جایی که توکن‌ها اغلب افزایش قیمت سریعی را تجربه کرده و سپس با اصلاحات شدیدی مواجه می‌شوند.

سرمایه‌گذاران در Ton Raffles باید محتاط باشند و تحولات بازار را به دقت دنبال کنند، زیرا عملکرد آینده‌ی این توکن به احتمال زیاد به شرایط کلی بازار و توانایی آن در حفظ علاقه سرمایه‌گذاران بستگی دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.