کدخبر :306676 پرینت
07 شهریور 1403 - 09:29

تکمیل پوشش فیبرنوری شهر اردبیل تا آغاز فصل سرما

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: فیبرنوری شهر نیر به طور کامل اجرا شده و مشترکان در حال استفاده از آن هستند و از سرعت اینترنت اعلام رضایت کرده‌ اند و در شهر اردبیل نیز تلاش می‌ کنیم تا آغاز فصل سرما پوشش فیبرنوری تکمیل شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، با حضور مهدی روحانی نژاد، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ صیدی، مدیرعامل شرکت مبین نت؛ شهریار سرداری، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل؛ حمید فاضلی، مدیرکل سازمان تنظیم ارتباطات و مقررات رادیویی منطقه آذر و جمعی از مسئولین شهری، فاز اول پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر اردبیل در محل موزه دفاع مقدس، افتتاح شد.

شهریار سرداری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در این آئین گفت: عملیات اجرای فیبرنوری در اردبیل از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا امروز بیش از ۱۲۰ کیلومتر حفاری و ۱۳۵ کیلومتر شوتینگ فیبر انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت، فاز نخست فیبر نوری شهر اردبیل برای ۴۰ هزار خانوار افتتاح شد، افزود: فیبر نوری شهر نیر به طور کامل اجرا شده و مشترکان در حال استفاده از آن هستند و از سرعت اینترنت اعلام رضایت کرده‌اند و در شهر اردبیل هم تلاش می‌کنیم تا آغاز فصل سرما پوشش فیبرنوری تکمیل شود.

سرداری خاطرنشان کرد: در سایر شهرهای استان اردبیل طبق هماهنگی به عمل آمده، شهرداری‌ها قول داده‌اند قرادادهای خود را با شرکت ارائه دهنده اینترنت منعقد کنند تا با تکمیل فیبرنوری، استان اردبیل به منطقه سبز ارتباطی تبدیل شود.

وی اظهار کرد: متقاضیان جهت بهره برداری از این امکان جدید باید در سامانه مربوطه درخواست استفاده از فیبرنوری ثبت کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.