کدخبر :306252 پرینت
29 مرداد 1403 - 16:43

اتصال ۳۰۰ هزار خانوار به شبکه فیبرنوری آسیاتک تا پایان امسال

بر اساس الحاقیه پروانه UNSP که توسط سازمان تنظیم مقررات به آسیاتک اعطا شد، این شرکت متعهد شده است تا پایان سال جاری در بازه‌های سه ماهه، اتصال ۳۰۰ هزار خانوار را به شبکه فیبرنوری برقرار کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، الحاقیه پروانه UNSP توسط سازمان تنظیم مقررات به آسیاتک اعطا شد که بر اساس این الحاقیه، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک متعهد شده است تا پایان سال در بازه‌های سه ماهه، اتصال ۳۰۰ هزار خانوار را به شبکه فیبر نوری برقرار کند.

اتصال ۲۰ هزار خانوار تا پایان شهریور

آنطور که در الحاقیه سازمان تنطیم مقررات آمده، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک متعهد می‌شود، اتصال ۲۰ هزار خانوار را تا پایان شهریور ۱۴۰۳ به شبکه فیبرنوری برقرار کند. اتصال ۸۰ هزار خانوار نیز طی دو بازه سه ماهه تا پایان سال ۱۴۰۳ صورت می‌گیرد.

آسیاتک

سال گذشته، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک موفق به دریافت پروانه شبکه و خدمات ارتباطی یکپارچه (UNSP) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

بر اساس این پروانه، آسیاتک مجاز شد تا خدمات ارتباطی ثابت و سیار را به مشترکان خود ارائه کند. علاوه بر این، آسیاتک  متعهد شد، اینترنت مبتنی بر فیبرنوری (FTTH) را به یک‌ میلیون خانوار در سراسر کشور ارائه کند.

آسیاتک

پوشش ۴ میلون خانوار  تا پایان ۱۴۰۴

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک تا کنون بیش از یک میلیون خانوار را تحت پوشش فیبرنوری خود قرار داده است و در نظر دارد تا پایان سال ۱۴۰۴، چهار میلیون خانوار را تحت پوشش قرار دهد.

این اپراتور تاکنون، ۱۱۵ شهر را در ۱۲ استان کشور را تحت پوشش فیبر نوری قرار داده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.