کدخبر :306146 پرینت
27 مرداد 1403 - 17:04

رمزگشایی از آپدیت جدید همستر؛ نحوه تخصیص توکن‌ به کاربران

همستر در جدیدترین بروزرسانی خود که روز جمعه ارائه داد، قسمتی از بخش پروفایل را تغییر داده و منویی جدید تحت عنوان دستاوردها اضافه کرده که برخی معتقدند احتمالا براساس همین دستاوردها توکن‌ها را بین کاربران تقسیم خواهد کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بر اساس اخباری غیررسمی که از دیروز جمعه فضای مجازی را پر کرده و بین همستربازها دست به دست می‌چرخد همستر در جدیدترین آپدیت خود بخشی را به نام دستاوردها اضافه کرده که بنظر می‌رسد معیاری برای تخصیص توکن‌ها به کاربران باشد.

در بخش مهم‌ترین دستاوردهای کاربر همستر، میزان پروفیت، تعداد کارت‌های لول بالا، میزان کل سکه جمع‌شده، تعداد ویدیوهای یوتیوب دیده‌شده، تعداد فرندها و تعداد اسکین‌های خریداری‌شده لحاظ شده که هرکدام می‌توانند معیاری برای چگونگی تخصیص توکن‌ها باشند.

همستر

در بخش دستاوردها بیشترین امتیاز کارت به کاربری که می‌رسد که ۵۰۰ کارت ارتقایافته جمع‌آوری کرده باشد و از این تعداد دست‌کم ۵۰ کارت را به سطح ۱۵ و ۵۰ کارت را نیز به سطح ۲۵ رسانده باشد.

از طرفی جمع‌آوری سکه‌ها نیز از اهمیتی بالایی برخوردار است. بطوریکه نفر اول که ۱۵ میلیارد سکه داشته باشد بیشترین امتیاز را از آن خود خواهد کرد.

از دیگر معیارهای مهم در تخصیص توکن‌های همستر که در بخش دستاوردها به آن اشاره شده، رساندن سطح پروفیت به ۳ میلیون، عبور از مرز ۲۰۰ روز عضویت در همستر و مشاهده بیش از ۱۰۰ ویدیو در یوتیوب است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.