کدخبر :305647 پرینت
18 مرداد 1403 - 10:17

امکان چت صوتی با هوش مصنوعی در واتس‌اپ

واتس‌اپ در آینده نزدیک قصد دارد نسخه بروز رسانی جدیدی منتشر کند که با نصب این نسخه، کاربران می‌توانند به جای تایپ پیام از طریق صوتی با هوش مصنوعی متا تعامل داشته باشند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، کاربران واتس‌اپ به زودی می‌توانند با دستیار هوش مصنوعی رایگان متا به صورت صوتی چت کنند.

واتس‌اپ، به طور مداوم در تلاش است تا با ارائه ویژگی‌های جدید، تجربه کاربران خود را ارتقا دهد.

در همین راستا، واتس‌اپ در آینده نزدیک قصد دارد نسخه بروز رسانی جدیدی منتشر کند. با نصب این نسخه، کاربران می‌توانند به جای تایپ پیام از طریق صوتی با هوش مصنوعی متا تعامل داشته باشند.

دستیار هوش مصنوعی رایگان متا که در اپلیکیشن‌های فیس‌بوک، اینستاگرام، مسنجر و واتس‌اپ دردسترس قرار دارد، اخیراً برای کاربران سراسر جهان منتشر شده است. حالا به‌نظر می‌رسد که متا مشغول کار روی روش‌های جدیدی برای تعامل با هوش مصنوعی متا (Meta AI)، به‌ویژه در واتس‌اپ است.

این پیام رسان در حال آزمایش ویژگی جدید در چت‌بات هوش مصنوعی (AI) است. گفته می‌شود که هوش مصنوعی متا می‌تواند به پیام های صوتی در قالب متن پاسخ دهد. فقط تعداد محدودی از کاربران نسخه واتساپ بتا به این ویژگی دسترسی دارند. اما به احتمال زیاد تا هفته‌های آینده کاربران بیشتری می‌توانند از آن استفاده کنند. نسخه جدید با شماره ۲.۲۴.۱۶.۱۰ منتشر شد.

با انتشار این نسخه، کاربران ثبت‌نام شده در برنامه Google Play Beta می‌توانند با ضربه زدن بر روی دکمه Meta AI، از رابط جدید چت و نماد پیام صوتی استفاده کنند. کاربران با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی متا قادر هستند تجربه جدیدی از ارسال و دریافت پیام‌های صوتی داشته باشند. علاوه براین؛ نحوه تعامل با پیام‌های صوتی را بهبود می‌بخشد و امکانات بیشتری در اختیار آنها قرار می‌دهد. این تغییرات بیشتر مربوط به بهبود کیفیت و امکانات پیام‌های صوتی می‌شود.

دکمه‌ای جدید برای ارسال پیام‌های صوتی به رابط چت واتساپ اضافه شده است. این دکمه به کاربران بتا اجازه می‌دهد تا با استفاده از دستورهای صوتی به‌راحتی با Meta AI ارتباط برقرار کنند. این تغییر کاربردی درمقایسه‌با تعاملات متنی قبلی است.

اضافه‌کردن گزینه‌ صبحت‌کردن با Meta AI اقدامی هوشمندانه است؛ به‌خصوص که چت‌بات‌هایی مانند ChatGPT شرکت OpenAI و جمنای گوگل از قبل ویژگی‌های مشابهی را ارائه می‌دهند. این قابلیت جدید سرعت ارتباط را افزایش می‌دهد؛ زیرا صحبت‌کردن از تایپ‌کردن سریع‌تر و راحت‌تر است.

متا اخیراً زبان‌های قابل‌استفاده با Meta AI را گسترش داده است؛ اما هنوز مشخص نیست که همه‌ این زبان‌ها از ارتباط صوتی پشتیبانی می‌کنند یا خیر.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.