کد مطلب: 

296065

افشای پشت پرده بازی جنجالی «همستر کامبت»!

طبق تحقیقات روزنامه The Bell، شواهدی قوی نشان می‌دهد که بازی محبوب «همستر کامبت» متعلق به شرکت Arenum Ltd در قبرس است که سهامداران آن، ادوارد گورینوویچ، کارآفرین شناخته‌شده روس و دو کارآفرین دیگر روس به نام‌های الکساندر زلنسچیکوف و الکساندر پاشنیک می‌باشند.
افشای پشت پرده بازی جنجالی «همستر کامبت»!

به گزارش سیتنا، این روزنامه در گزارشی که اخیرا منتشر شده، به بررسی جزئیات مربوط به ثبت دامنه‌های اینترنتی این بازی پرداخته است.

در این گزارش آمده است که دو ماه قبل از راه‌اندازی همستر کامبت، دامنه‌ای با نام مشابه این بازی به نام [نشانی وب نامعتبر برداشته شد] ثبت شده است. نکته قابل توجه این است که اطلاعات ثبت‌کننده این دامنه به طور کامل پاک نشده بود و خبرنگاران The Bell توانستند هویت فرد یا شرکتی که این دامنه را ثبت کرده است، کشف کنند.

آدرس ایمیل ap@arenum.games که در هنگام ثبت دامنه [نشانی وب نامعتبر برداشته شد] استفاده شده بود، به شرکت Arenum Ltd در قبرس تعلق داشت. بررسی سهامداران این شرکت نشان داد که ادوارد گورینوویچ، کارآفرین شناخته‌شده روسی، به همراه دو کارآفرین دیگر روس به نام‌های الکساندر زلنسچیکوف و الکساندر پاشنیک، از جمله مالکان این شرکت هستند.

ادوارد گورینوویچ کیست؟

ادوارد گورینوویچ یک سرمایه‌گذار جوان و ریسک‌پذیر است که در سال ۲۰۱۵ شرکت CarPrice او در لیست ۱۰۰ استارت‌آپ مورد توجه اروپا قرار گرفت و توانست حدود ۴۲ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

در سال ۲۰۱۷، گورینوویچ از سمت مدیرعاملی CarPrice استعفا داد و شروع به سرمایه‌گذاری در چندین استارتاپ دیگر کرد، از جمله Dbrain، R-Set و blizkie.ru. او همچنین در پروژه Expload سرمایه‌گذاری کرد که به بازیکنان امکان کسب درآمد از مسابقات، ماموریت‌ها و فروش اقلام را می‌دهد.

در سال ۲۰۱۸، گورینوویچ پلتفرم بلاک‌چین Mytime را تأسیس کرد؛ توسعه‌ای منحصر به فرد که به مردم اجازه می‌دهد برای زمانی که در خدمات مختلف شرکت‌ها صرف می‌کنند، ارز رمزنگاری شده دریافت کنند. هدف این پلتفرم حذف واسطه‌ها بین کاربران و کسب‌وکارها است و منافع دو طرف را تأمین می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-06-19 15:08

افزودن دیدگاه جدید