کد مطلب: 

292675

افزایش جست‌وجوها در گوگل ترندز برای شیبا اینو

داده‌های گوگل ترندز نشان‌دهنده افزایش جهانی در جست‌وجو برای شیبا اینو (SHIB) و پرسش‌های مرتبط بوده که نمایانگر خوش‌بینی دوباره سرمایه‌گذاران به این میم‌کوین است.
افزایش جست‌وجوها در گوگل ترندز برای شیبا اینو

به گزارش سیتنا، افزایش جهانی در جستجو برای شیبا اینو (SHIB) پس از دوره‌ای آرام برای میم‌کوین مذکور اتفاق افتاده است.

محبوبیت جستجو شیبا اینو در (۱۶ مارس) به بالاترین حد هفتگی خود یعنی ۱۰۰ رسید، اگرچه درحال حاضر بر روی عدد ۴۸ تثبیت شده است، که به‌طور خیره‌کننده‌ای بالاتر از سطوح (ژانویه) است.

عباراتی مانند «چرا شیبا اینو بالا می‌رود؟» و «بالاترین قیمت تاریخی شیبا اینو» نیز با افزایش چشمگیری مواجه شده‌اند که نشان‌ از کنجکاوی سرمایه‌گذاران و علاقه بالقوه به خرید این ارز دیجیتال دارد.

درحالی‌که این علاقه در سطح جهانی نمایان شده است، همچنان مناطق خاصی پیشتاز هستند. پاکستان، هلند، اسلوونی، کانادا و نیجریه در هفته گذشته به‌عنوان برترین جستجوکنندگان برای شیبا اینو ظاهر شده‌اند.

بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال پس از اُفت اخیر، نشانه‌هایی از بهبود را نشان داده که به‌طور بالقوه‌ای باعث افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به میم‌کوین‌هایی مانند شیبا اینو می‌شود. علاوه بر این، تحولاتِ درحال انجام در اکوسیستم شیبا اینو، مانند شیباریوم و ابتکارهای توکن سوزی برای کاهش عرضه کل توکن‌ها، ممکن است باعث خوش‌بینی سرمایه‌گذاران شود.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-03-25 23:14

افزودن دیدگاه جدید