کد مطلب: 

273955

روبیکا؛ پرجست‌وجوترین و پرنصب‌ترین پیام‌رسان‌ داخلی به استناد آمار گوگل ترندز

آمار دریافتی از گوگل ترندز مشخص می‌کند که پیام‌رسان بومی روبیکا از یک سال اخیر تا کنون و خصوصا طی یک ماه اخیر در صدر پرجست‌وجوترین و پرنصب‌ترین پیام‌رسان‌ داخلی بوده است و با فاصله از این پیام‌رسان، سایر شبکه‌های اجتماعی بومی جست‌وجو شده اند.
روبیکا

به گزارش خبرنگار سیتنا، پیام رسان های داخلی چند سالی است که در دسترس کاربران هستند ولی طی هفته های اخیر و به دنبال فیلترینگ اینستاگرام و واتس آپ، اقبال عمومی به این پیام رسان ها افزایش یافته است تا آنجا که برخی از این پیام‌رسان‌ها به پربازدیدترین‌ها در گوگل ترندز تبدیل شده است.

در ذیل برخی از این نمودارهای مقایسه‌ای در گوگل ترندز با موقعیت زمانی انتخابی آمده است:

مقایسه جست‌وجوی پیام رسان ها طی 30 روز گذشته؛ روبیکا با فاصله از سایرین در ابتدای جست‌وجوها قرار دارد و بعد از آن، ایتا در رتبه‌ی دوم قرار دارد و نهایتا با فاصله از این دو پیام رسان، گپ، آی گپ و سرویس پلاس جست‌وجو شده اند.

روبیکا

مقایسه جست‌وجوی پیام رسان ها در یکسال گذشته؛ روبیکا با فاصله از سایر پیام رسان‌ها در رتبه نخست جست‌وجوها قرار دارد و سایر پیام رسان‌ها نیز با فاصله از روبیکا، جست‌وجو شده اند.

روبیکا

مقایسه جست‌وجوی روبیکا، ایتا، بله، سروش پلاس و اپارات از تاریخ 1 اگوست تا 5 نوامبر؛ که در این نمودار روبیکا با بیشترین جست‌وجو در صدر این جدول است و پس از آن به ترتیب آپارات، ایتا، بله و سروش پلاس قرار دارند.

6

مقایسه جست‌وجوی روبیکا، ایتا، بله، سروش پلاس و ای گپ از تاریخ 1 اگوست تا 5 نوامبر؛ در این نمودار نیز روبیکا با بیشترین جست‌وجو در راس نمودار قرار دارد و پس از آن به ترتیب، ایتا، بله، آی گپ و سروش پلاس قرار دارند.

8

مقایسه جست‌وجوی روبیکا، ایتا، بله، سروش پلاس و اپارات از تاریخ 1 اگوست تا 5 نوامبر - به همراه جزییات روز 12 اگوست؛ روبیکا با 19 جست‌وجو، ایتا 2 جست‌وجو، بله 3، سروش پلاس 2 و آپارات 30 جست‌وجو را داشته است.

4

مقایسه جست‌وجوی روبیکا، ایتا، بله، سروش پلاس و اپارات از تاریخ 1 اگوست تا 5 نوامبر - به همراه جزییات روز 10 اکتبر؛ در این نمودار رتبه جست‌وجوی روبیکا 88، ایتا 41، بله 18، سروش پلاس 5 و آپارات 33 می‌باشد.

روبیکا

مقایسه جست‌وجوی روبیکا، ایتا، بله، سروش پلاس و اپارات از تاریخ 1 اگوست تا 5 نوامبر - به همراه جزییات روز 29 اکتبر؛ رتبه جست‌وجوی روبیکا 100، آپارات 32، ایتا 31، بله 15 و سروش پلاس 3 در این نمودار نمایش داده شده است.

5

مقایسه سرچ نصب روبیکا، نصب ایتا، نصب بله، نصب سروش پلاس و نصب ای گپ از تاریخ 1 اگوست تا 5 نوامبر - جزییات روز 11 اگوست؛ در این نمودار که روز 11 اگوست به صورت نمادین انتخاب شده است میزان نصب روبیکا 10، بله 0، آی گپ 0، ایتا 1 و سروش پلاس هم 0 بوده است.

روبیکا

مقایسه سرچ روبیکا، ایتا، بله، سروش پلاس و اپارات از تاریخ 1 اگوست تا 5 نوامبر - به همراه جزییات روز 10 اکتبر؛ در این تاریخ که به صورت نمونه انتخاب شده است، روبیکا با 91 جست‌وجو، ایتا 43، بله 19، سروش پلاس 6 و آی گپ 5 جست‌وجو داشته است.

روبیکا

مقایسه سرچ نصب روبیکا، نصب ایتا، نصب بله، نصب سروش پلاس و نصب ای گپ از تاریخ 1 اگوست تا 5 نوامبر؛ در این نمودار روبیکا بیشترین نصب را در این بازه زمانی داشته است. پس از آن ایتا، بله، آی گپ و سروش پلاس قرار گرفته اند.

13

مقایسه سرچ نصب روبیکا، نصب ایتا، نصب بله، نصب سروش پلاس و نصب ای گپ از تاریخ 1 اگوست تا 5 نوامبر - جزییات روز 16 اکتبر؛ روبیکا با 85 نصب در بالاترین جایگاه قرار دارد و پس از آن ایتا 44 نصب، بله 12 نصب، آی گپ 7 نصب و سروش پلاس 4 نصب در این تاریخ مشخص داشته است.

روبیکا

با نگاهی به نمودارهای بالا، روبیکا چه قبل از هشدار گوگل پلی و محدودسازی ها و چه بعد از این اتفاقات همواره در صدر پرجست‌وجوترین‌های گوگل ترندز و پرنصب‌ترین‌ها در جست‌جو بوده است.

برای نصب روبیکا #999* را شماره گیری نمایید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-11-06 11:48

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
پیام رسان داخلی :: وقتی استفاده کننده خارجی نداره .. به درد نمی خوره
ارسال شده توسط Anonymous در 16 آبان 01 - 08:43

افزودن دیدگاه جدید