کدخبر :292289 پرینت
23 اسفند 1402 - 15:33

مبین‌نت به‌عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر مشتری‌مدار ایران انتخاب شد

در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و ارائه خدمات شایسته در بخش پشتیبانی و امور مشتریان، شرکت ارتباطات مبین‌نت موفق شد در چهارمین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری‌مدار، در بین صد برند برتر قرار گیرد و لوح زرین در بخش رضایت‌مندی از مشتریان را کسب کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مبین‌نت با اهتمام به رویکرد مشتری‌مداری و جلب رضایت‌مندی مشتریان و با استفاده از راهکارهای تخصصی و نوین توانست در ارزیابی‌های هیئت داوران، امتیاز بالایی را کسب کرده و تندیس و لوح تقدیر واحد برتر مشتری‌مدار را به خود اختصاص دهد.

این اجلاس با رویکرد تجلیل از بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی کشور، با حمایت اتاق ایران، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات و سندیکای صنعت برق و مخابرات، ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

چهارمین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری‌مدار بستری را برای تبادل دانش و تجربه بین بنگاه‌های مختلف اقتصادی فراهم کرد تا با ارتقای خدمات،‌ در مسیر بهبود مستمر رضایت‌مندی مشتریان حرکت کنند و رویکرد مشتری‌مدارانه خود را در ارائه محصولات و راهکارها حفظ کرده و تحکیم بخشند.

در حوزه صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مبین‌نت به‌عنوان اپراتور پیشرو صنعت تلکام، در راستای بهره‌مندی از آخرین فناوری‌های روز دنیا در کنار به‌کارگیری به‌روز‌ترین سیستم‌ها و فرایندها با تمرکز بر رویکردی مشتری‌مدارانه، به‌عنوان برند برتر مشتری‌مدار کشور انتخاب شد.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.