کدخبر :290679 پرینت
14 بهمن 1402 - 20:32

انتصاب حامد شیخ‌پور به عنوان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران

در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، با تشکر از زحمات محمدرضا بیدخام در دوران تصدی این مسؤولیت، حامد شیخ‌پور به عنوان مدیرکل جدید این اداره منصوب شد.

متن خبر

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم تکریم و معارفه محمدرضا بیدخام و معارفه حامد شیخ‌پور به عنوان مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران که بعد از ظهر امروز شنبه ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، بر ضرورت استفاده بیشتر و قوی‌تر از تکنیک‌های نوین در حوزه  ارتباطات به عنوان یک حوزه سهل و ممتنع و لازم برای روابط عمومی تأکید کرد.

مهندس سلطانی با اشاره به اهمیت و جایگاه نهاد روابط عمومی در سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف و تشریح اهمیت فضای مجازی، بر ضرورت به‌کارگیری روش‌ها و تکنیک‌های نوین برای معرفی هر چه بهتر خدمات و محصولات متنوع ارتباطی توسط روابط عمومی و همچنین اهمیت تقویت ارتباطات بیرونی و درونی در شرکت تخصصی و فناوری‌محور مخابرات ایران تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن مهم‌خواندن ارتباط با مردم و کارکنان در شرکت گفت: با تدابیر و برنامه‌ریزی درست، می‌توان این امر را محقق کرد و به توسعه و ارائه خدمات مناسب در شرکت دست یافت.

وی با اشاره به اهمیت همکاری و تعامل اداره کل ارتباطات با سایر حوزه‌ها اظهار داشت: این تعامل، موجب دستاوردهای مهمی در زمینه تهیه محتوا درست و انعکاس فعالیت‌های شرکت به جامعه می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشریح هریک از فعالیت‌های اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و ضرورت آموزش به‌روز کارکنان و توجه به استعدادهای خوب این حوزه در سراسر کشور گفت: با توجه ارتقای فناوری به‌عنوان عامل تأثیرگذار بر فرآیند توسعه، استفاده بهینه از آن برای افزایش بهره‌وری و رشد وشکوفایی شرکت ضروری است.

وی با تأکید بر اهمیت برندسازی در شرکت خاطر‌نشان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های شرکت مخابرات ایران در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و زیرساختی، استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و عمومی جامعه و معرفی توانمندی‌های شرکت از درگاه رسانه‌های مورد اعتماد و مورد قبول مردم، در شکل‌گیری و ارتقای نشان تجاری شرکت، نقش مؤثری ایفا می‌کند.

مهندس سلطانی با اشاره به لزوم ارتباط تنگاتنگ حوزه ارتباطات با اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها تأثیر مثبت و معناداری بر روی ارزش برند می‌گذارند و این اثرگذاری به‌صورت غیرمستقیم و از طریق تقویت آگاهی و تداعی برند و ایجاد رضایت در مشتری صورت می‌گیرد.

وی ضمن معرفی حامد شیخ‌پور به‌عنوان مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران، اظهار امیدواری کرد با تکیه بر تجارب ارزنده دوران مسؤولیت مهندس بیدخام و  همچنین سوابق و توان علمی و تخصصی شیخ‌پور در این حوزه، شاهد موفقیت‌های روزافزون و قابل تحسین مجموعه مخابرات در حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه باشیم.

در این مراسم، محمدرضا بیدخام نیز با بیان اینکه اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران با تلاش شبانه‌روزی همواره در انجام وظایف سخت و خطیر خود با تکیه بر کارکنان و مدیران خود پیشرو بوده، از اهتمام و توجه همیشگی مهندس سلطانی به حوزه روابط عمومی تقدیر کرد و ضمن تبریک به دکتر شیخ‌پور، برای وی و حوزه ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در انجام رسالت‌ها و مأموریت‌های خطیر سازمانی، موفقیت و سربلندی را از درگاه ایزد منان خواستار شد.

وی با بیان خرسندی و خشنودی خود از حضور در حوزه روابط عمومی، از تمامی همکارانی که  مجموعه را با همفکری و همیاری در اجرای برنامه‌های در نظر گرفته‌شده، یاری رسانده و موجب پیشرفت همه‌جانبه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شدند، تشکر و قدردانی کرد.

حامد شیخ‌پور نیز با تشکر از اعتماد مهندس سلطانی در سپردن این مسؤولیت خطیر به وی و همچنین قدردانی از زحمات ارزنده مهندس بیدخام در طی دوران تصدی این مسؤولیت، اظهار داشت: حوزه ارتباطات و روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، با تکیه بر تجارب علمی و  استفاده موثر از فضاهای نوین ارتباطی، می‌تواند به نحو مؤثرتری در تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت مخابرات ایران، ایفاگر نقش ارزنده باشد.

وی افزود: در این مسیر، استفاده از تجارب گذشته و کار تیمی و مشارکت‌جویانه به همراه نگاه تخصص‌محور و روزآمد به بخش ارتباطات، تضمین‌کننده رسیدن به اهداف سازمانی در این بخش مهم و کلیدی است.

در ادامه این مراسم، رؤسای ادارات حوزه ارتباطات و امور بین‌الملل ضمن خوشامدگویی به دکتر شیخ‌پور، چکیده‌ای از فعالیت‌های خود در بخش تخصصی مربوطه و ادارات زیرمجموعه را برای حاضرین در جلسه تشریح کردند.

در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ارتباطات که با حضور مهندس مهدی قدمی، معاون اجرائی، دکتر داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان، مهندس یوسف شکوری، معاون راهبرد و توسعه کسب‌وکار، مهندس طاهری، معاون مالی، مهندس حیدری‌زاده، مدیرکل دفتر مدیرعامل و رؤسای ادارات حوزه روابط عمومی شرکت مخابرات ایران برگزار شد، از زحمات ارزنده مهندس بیدخام در طی تصدی مسؤولیت اداره کل ارتباطات، تقدیر و تکریم شده و حامد شیخ‌پور، طی حکمی به عنوان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران منصوب شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.