کدخبر :290293 پرینت
04 بهمن 1402 - 10:36

نمایش پتانسیل تولیدکنندگان صنعت مخابرات به اپراتورها در نمایشگاه تلکام 1402

مدیرعامل یک شرکت فعال در صنعت مخابرات ایران، معتقد است: حضور شرکت‌های مخابراتی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، رونق قابل قبولی را برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی ایجاد کرد و باعث شد که اپراتورها و خریداران محصولات تولیــدی شــرکت های داخلی از حجم پتانسیل تولیدکنندگان مطلع شوند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، امین فتحی، مدیرعامل شرکت گسترش خدمات کارا تلفن در گفت‌وگو با خبرنگار نسل چهارم پیرامون دستاوردهای این شرکت در نمایشگاه تلکام 1402، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه تلکام پس از چند سال وقفه، رونق قابل قبولی را برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی ایجاد کرد و باعث شد که اپراتورها و خریداران محصولات تولیدی شرکت های داخلی از حجم پتانسیل بالقوه و بالفعل حاضر در تولیدکنندگان  مطلع شوند.

وی، ادامه داد: نمایشگاه تلکام سال جاری به عنوان رویدادی که به صورت متمرکز در کشور برگزار شد، دستاوردهای خوبی را برای شرکت ها به همراه داشت و امکان ارائه محصولات آنها را نیز فراهم کرده بود.

مدیرعامل شرکت گسترش خدمات کارا تلفن، افزود: شرکت گسترش خدمات کارا تلفن با چهار محصول در حوزه اکتیو FTTH  در نمایشگاه تلکام 1402، حضور یافت که برخی از این محصولات برای نخستین بار در کشور رونمایی شد.

فتحی، تاکید کرد: شرکت گسترش خدمات کارا تلفن در بخش FTTH دو محصول OLT و ONT  را عرضه می کند، که این محصولات از ظرفیت های هشت تا 180 پورت GPON/XGSPON تولید شده  که میتواند رنج وسیعی از نیازهای اپراتورها را پوشش دهد؛ در همین راستا ما آمادگی داریم که سالانه حداقل برای چهار هزار دستگاه تولید داشته باشیم و این محصول کلیدی در حوزه FTTH  را عرضه کنیم.

مدیرعامل شرکت گسترش خدمات کارا تلفن، خاطرنشان کرد: شرکت حدود چهار سال زمان صرف بومی سازی OLT کرده است و امیدواریم با حمایت وزارت‌خانه‌های صمت و ارتباطات و همچنین اپراتورها، بتوانیم این محصول را در شبکه  FTTH، جایگزین محصولات دسته دوم خارجی در این حوزه کنیم؛ کما اینکه این محصول از گارانتی و پشتیبانی مستمر برخوردار است که این موضوع ارزش افروده‌ خوبی را در شرایط تحریم فراهم مینماید. یکی دیگر از ارزش افزوده های محصول OLT شرکت ما، امکان منطبق سازی با ONTهای دیگر در بازارهای داخلی و خارجی است.

وی، بیان کرد: در حال حاضر  این محصول با 50 هزار پورت فعال، تاییدیه‌های لازم را نیز اخذ کرده است و امیدواریم که مورد حمایت اپراتورها قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گسترش خدمات کارا تلفن، اشاره کرد: در حوزه ONT از دو محصول با ویژگی های متفاوت در نمایشگاه تلکام 1402 رونمایی کردیم که امکانات خوبی را برای مصرف کنندگان فراهم نموده و می تواند نیازهای مصارف خانگی و تجاری را با قیمت رقابتی با نمونه خارجی مرتفع سازد.

فتحی، تشریح کرد: با توجه به رویکرد هم افزایی با سایر تولیدکنندگان داخل، تفاهم نامه هایی با دیگر شرکت‌های تولیدکننده ONT، منعقد کرده ایم که حجم بازار ONTهای تولید داخل را که امکان اتصال به OLT این شرکت را دارند، افزایش می دهد. در سایر برندهای خارجی این موضوع لحاظ نمی شود و تعهد خود را حتی در صورت پذیرش انجام نمی دهند.

وی، ادامه داد: محصول دیگر شرکت گسترش خدمات کارا تلفن، IPPHONE بود که برای نخستین بار در کشور رونمایی شد؛ در همین حال امیدواریم دستگاه‌های دولتی در راستای حمایت از تولید داخل بتوانند این تلفن را جایگزین تلفن های وارداتی کنند؛ این محصول در دو مدل عرضه می شود و می تواند قابلیت های خوبی را در اختیار سازمان ها قرار دهد.

مدیرعامل شرکت گسترش خدمات کارا تلفن، گفت: محصول دیگر شرکت انجام کنترل کیفیت مراکز تماس AI QC بود که بر اساس هوش مصنوعی تولید شده است، سه سال زمان صرف تحقیق و توسعه این محصول شده و امسال برای نخستین بار در نمایشگاه تلکام به مرحله رونمایی رسید که قابلیت های فراوانی را برای کال‌سنترهای بزرگ کشور به ارمغان خواهد آورد و امکان رصد، پایش، تجزیه و تحلیل تماس ها بر مبنای KPIهای سازمانی را ایجاد و خروجی های مطلوبی را از نظر تجاری، فنی و کیفی برای آنها فراهم می‌نماید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.