کدخبر :287589 پرینت
27 آبان 1402 - 12:03

حضور آوا در نمایشگاه CHTF چین؛ شانه به شانه با برندهای معتبر جهانی

شرکت صنایع ارتباطی آوا، در بیست و پنجمین نمایشگاه فناوری پیشرفته چین» (CHTF)، آخرین نسخه صادراتی سامانه های مبتنی بر NGN/IMS و AVA SVC تولیدی خود‌ را به نمایش در آورد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بیست و پنجمین نمایشگاه فناوری پیشرفته چین» (CHTF) روز چهارشنبه 15 نوامبر (24 آبان) در شهر «شنزن» قطب فناوری چین واقع در جنوب این کشور آغاز به کار کرد و محصولات و فناوری‌های پیشرفته به نمایش در آمدند.

در این‌ نمایشگاه صنایع ارتباطی آوا، آخرین نسخه صادراتی سامانه های مبتنی بر NGN/IMS و AVA SVC تولیدی خود‌ را به نمایش در آورد.

[node:title]

نمایشگاه China Hi-Tech Fair یکی از بزرگترین نمایشگاه های فناوری و نوآوری است که به صورت سالانه برگزار می شود و در واقع یک پلتفرم نمایش فناوری‌های پیشرفته و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین شرکت ها است.

این نمایشگاه با مساحت 500 هزار متر مربعی 4925 شرکت از 105 کشور و منطقه جهان را به خود جذب کرده و به بزرگترین نمایشگاه امسال تبدیل شده است.

[node:title]

این نمایشگاه که بیست و پنجمین دوره نمایشگاه CHTF چین است، بر فناوری های ارتباطات و اطلاعات، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و واقعیت افزوده تمرکز دارد و حوزه هایی همچون فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهر هوشمند، مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست، مراقبت های بهداشتی هوشمند، نمایشگرهای نیمه هادی و نوآوری و فناوری های جدید در ساخت و ساز در بر می گیرد.

[node:title]

نهادهای معتبر همچون‌ وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، وزارت علوم و فناوری چین، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین، وزارت کشاورزی چین، دفتر مالکیت معنوی چین، آکادمی علوم چین، آکادمی مهندسی چین و شهرداری شنزن، همچون وزارت بازرگانی چین، از حامیان این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.