کدخبر :287227 پرینت
18 آبان 1402 - 12:50

تقدیر کاربران فضای مجازی از اقدام متعهدانه پزشک فلسطینی

محمد ابوناموس، پزشک فلسطینی در حرکتی متعهدانه و بشردوستانه، از خروج از نوار غزه به همراه خانواده‌اش از طریق گذرگاه مرزی رفح مصر خودداری کرد و تصمیم گرفت برای مداوای بیماران و مجروحان در غزه بماند.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، ویدیویی که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، لحظه وداع تلخ این پزشک فلسطینی با خانواده‌اش در گذرگاه مرزی رفح را نشان می‌دهد.

در این ویدیو، دکتر محمد ابوناموس در گذرگاه رفح، خروج از غزه را رد کرده و با اعضای خانواده‌اش که تابعیت مولداوی دارند خداحافظی کرده و تصمیم گرفت برای مداوای هزاران مجروحان به غزه بازگردد.

ابو ناموس در حالی که کنار همسر و دخترش در منطقه انتظار نشسته بود به رویترز گفت: «راه دیگری برای خروج از این وضعیت وجود ندارد. امنیت در اینجا وجود ندارد. کل نوار غزه ناامن است. به همین دلیل بهتر است آنها را بیرون بیاورم تا بتوانم روی کارم برای مداوای مجروحان تمرکز کنم.»

وی افزود: قطعاً آنها را بیرون خواهم آورد، اما در نوار غزه خواهم ماند و آن را ترک نخواهم کرد.

[node:title]

ابو ناموس، جراح ارتوپد، می گوید که خانواده‌اش را در آغاز حملات رژیم غاصب صهیونیستی از اردوگاه جبالیا در شمال غزه به منطقه مسکونی الزهرا و سپس به اردوگاه نصیرات در مرکز غزه منتقل کرد، اما یافتن مکانی امن برای خانواده دست نیافتنی بود.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.