کدخبر :286377 پرینت
26 مهر 1402 - 18:11

توییتر نوشتن پیام را برای کاربران جدید در نیوزیلند و فیلیپین پولی کرد

شبکه اجتماعی «ایکس» یا همان توییتر پیشین اعلام کرد که در چهارچوب یک طرح آزمایشی، از کاربران جدید دو کشور نیوزیلند و فیلیپین در ازای ارائه خدماتی همچون امکان نوشتن مطلب، پول می‌گیرد. توییتر می‌گوید که این کار با هدف کاهش اسپم‌ها و هرزنامه‌ها انجام داده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از یورونیوز، ایلان ماسک، میلیاردر عرصه فناوری که سال گذشته شبکه اجتماعی توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خرید، مدت‌هاست که از حساب‌های جعلی، ربات‌ها و اسپم‌های موجود در این پلتفرم شکایت دارد و در همین راستا دست به انجام تغییراتی زده که البته مورد انتقاد کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است.

به این ترتیب در چهارچوب یک طرح آزمایشی که «Not A Bot» نام دارد، کاربران جدید در دو کشور نیوزلند و فیلیپین باید سالانه هزینه‌ای را در قبال توانایی نوشتن در این شبکه، لایک کردن و پاسخ به پست‌ها و محتواها بپردازند.

این شرکت اعلام کرد که کاربران قدیمی تحت تاثیر این سیاست جدید قرار نخواهند گرفت.

برای کاربران جدید در فیلیپین حدود ۰.۷۵ دلار در سال و برای کاربران نیوزلند ۰.۸۵ دلار هزینه تعیین شده است و افرادی که مایل به پرداخت این مبلغ نیستند، می‌توانند همچنان عضو توییتر باشند اما فقط مطالب را بخوانند و دنبال کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.