کدخبر :285801 پرینت
12 مهر 1402 - 08:02

ارائه محصولات زرگران و نقره‌سازان ارمنستانی بر روی یک پلتفرم

در حال حاضر Goldcenter.am در دامنه آنلاین ارمنستان موجود است که زرگران و نقره‌سازان فعال در ارمنستان را گرد هم می‌آورد و جواهرات آنها را در دسترس تمام دنیا قرار می دهد و هدف از ایجاد این پلتفرم، شناخته شدن محصولات ارمنستان در بازار بین‌المللی جواهرات طلا و نقره است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، Goldcenter.am پلتفرمی است که در آن تولیدکنندگان جواهرات در کشورهایی که این محصولات ممکن است مورد تقاضا باشند، عرضه و ارائه می‌کنند.

هدف از ایجاد این پلتفرم، شناخته شدن محصولات ارمنستان در بازار بین المللی جواهرات طلا و نقره و ایجاد فرصتی برای تولیدکنندگان ارمنی برای ایجاد روابط مشارکتی در قالب B2B است.

Goldcenter.am در حال حاضر در دامنه آنلاین ارمنستان موجود است که زرگران و نقره‌سازان فعال در ارمنستان را گرد هم می‌آورد و جواهرات آنها را در دسترس تمام دنیا قرار می دهد.

لئون موسسیان، بنیان گذار این تارنما گفت: ما پتانسیل تولید زیادی داریم، هدف ما نشان دادن این پتانسیل به دنیا و توسعه طلاسازی در ارمنستان است.

بنیانگذاران شرکت با سالها تجربه در زمینه جواهرات و تجارت، مشکلات این حوزه را شناسایی، قوانین بازی بازار را مطالعه و سپس تصمیم به افتتاح این شرکت گرفتند. شرکت Gold Center فرصتی را برای تولیدکنندگان داخلی ایجاد می‌کند تا در بازارهای بین المللی ادغام شوند و در نمایشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

موشق آوتیسیان، یکی از بنیانگذاران گلدسنتر، گفت: زمانی که  Goldcenter.am ایجاد شد، شرکتی برای خدمت رسانی به آن مورد نیاز بود. از همان زمان همکاری ما شروع شد. هدف این بود که این شرکت را با استراتژی خود به جلو ببریم. هدف ما این است که کسب و کارها و متخصصانی را که در زمینه طلا و نقره سازی در ارمنستان کار می‌کنند از طریق این تارنما به بازار بزرگ وارد نماییم. دو موسس این شرکت، این شرکت را نه تنها برای اهداف تجاری، بلکه برای حل مشکلات جواهرسازی ایجاد کردند.

سایت Goldcenter.am به ارائه پتانسیل های صنعت طلاسازی کشور می‌پردازد. در سال های اخیر، شرکت های جواهرسازان ارمنی در نمایشگاه‌های بین المللی سالانه، از چشم‌ها پنهان مانده است. این پلتفرمی است که کارآفرینان ارمنی می‌توانند خریداران و شرکای بالقوه را در آن جذب کنند. شرکت گلدسنتر تلاش خواهد کرد تا این مشکل را نیز حل کند.

در تارنمای Goldcenter.am، جواهرسازان، نقره‌سازان و استادان و صنعتگران ارمنی معتبر و واجد شرایط که به لطف کار شفاف، وظیفه‌شناسانه و استانداردهای بالای خود به شهرت رسیده‌اند، یکجا جمع شده‌اند.

گلدسنتر ضمانت کیفیت جواهرات فروخته شده را نیز ارائه می دهد. متخصصان باتجربه جواهرات با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات اسکن لیزری، هر مورد را در محل بررسی می‌کنند. با هر محصول خریداری شده گواهی ضمانت ارائه می‌شود. این پلتفرم دارای طیف گسترده‌ای از جواهرات تنها از فروشندگان و تولیدکنندگان ثبت شده است. با اطمینان از تقاضای بالا و افزایش دسترسی، هدف بنیانگذاران این پلتفرم کسب موقعیت‌های پیشرو در بازار جهانی می‌باشد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.