کدخبر :285495 پرینت
03 مهر 1402 - 13:37

هشدار اپل پیرامون چند مشکل احتمالی در آیفون ۱۵

اپل به تازگی اسناد پشتیبانی آیفون ۱۵ جدید را منتشر کرد که نشان دهنده وجود دو مشکل است، اولین مشکل وجود خطا و نیاز به به‌روزرسانی نرم‌افزارهای امنیتی در گوشی‌های آیفون ۱۵ و مشکل دوم مربوط به سیستم عامل است و کاربران ممکن است بلافاصله پس از مراحل نصب سیستم عامل با حالت انجماد صفحه آیفون ۱۵ مواجه شوند که در این صورت کاربران باید گوشی‌هایشان را ریستارت کنند.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، ماه عسل کاربران آیفون ۱۵ ممکن است زودتر از موعد به پایان برسد، زیرا اپل در مورد مشکلات احتمالی این گوشی هشدار داد.

آیفون ۱۵ رسما وارد بازار شده و خریداران در سراسر جهان مشتاق هستند تا هر چه سریعتر به گوشی جدید دست پیدا کنند.

اما اپل به تازگی اسناد پشتیبانی آیفون ۱۵ جدید را منتشر کرد که نشان دهنده وجود دو مشکلی است که کاربران این آیفون گران قیمت ممکن است با آن‌ها مواجه شوند.

به گفته اسناد پشتیبانی اپل، اولین مشکل وجود خطا و نیاز به به‌روزرسانی نرم‌افزارهای امنیتی در گوشی‌های آیفون ۱۵ است.

بر اساس این گزارش، اپل، به‌روزرسانی جدید را یک روز پس از انتشار به‌روزرسانی iOS ۱۷.۰.۱ منتشر کرد که یک هفته پس از عرضه سیستم عامل iOS ۱۷، از راه رسید تا این مشکل امنیتی را برطرف کند.

مشکل دوم مربوط به سیستم عامل است و کاربران ممکن است بلافاصله پس از مراحل نصب سیستم عامل با حالت انجماد صفحه آیفون ۱۵ مواجه شوند که در این صورت کاربران باید گوشی‌هایشان را ریستارت کنند.

همچنین انتظار می‌رود که انجماد صفحه‌ نمایش با به‌روزرسانی پیشنهادی برطرف شود.

اپل نیز در این سند پشتیبانی درباره تمیز کردن آیفون ۱۵، اشاره کرد که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو ممکن است به کمی توجه بیشتر نیاز داشته باشند. طبق سند پشتیبانی اپل، در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس، چربی پوست شما ممکن است باعث تغییر رنگ نوار بیرونی شود.

پاک کردن آیفون با یک پارچه نرم، کمی مرطوب و بدون پرز، ظاهر اصلی را احیا می‌کند. بنابراین اگر مرتبا اثر انگشت خود روی آیفون فولادی ضد زنگ را پاک می‌کردید، به نظر می‌رسد که فریم تیتانیومی جدید آیفون ۱۵ پرو هم به همان اندازه کلافه‌کننده خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.