کدخبر :2848 پرینت
20 خرداد 1391 - 20:03

سایت‌ دکتر احمدی نژاد به‎روز شد

متن خبر

فرارو نوشت: دکتر محمود احمدی نژاد در سایت شخصی‎اش از سختی‌هایی که در مسیر عدالت با آنها مواجه شده است، نوشت.

 
به گزارش سیتنا، رئیس جمهور در این مطلب که به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) با «عنوان امام علی (ع) و عدالت» نوشته است با اشاره به اینکه «در برپایی عدالت خط عوض می شود و جبهه درگیری خیلی گسترده تر می گردد» افزوده است: مرزبندی ها در هم می ریزد و انسان دیگر فقط با دشمن دارای خط کشی بیرونی طرف نیست بلکه این بار با دوست، آشنا، هم حزبی، هم باندی و هم گروه های خود طرف می شود. در اجرای عدالت انسان به ناگاه چشم باز کرده و خود را در مقابل برادرش می بیند.
 
در ادامه این یادداشت می آید:
 
خداوند متعال انسان را خلق کرد و همه عالم را در خدمت کمال و تعالی او قرار داد. برای انسان راه را معین کرد، هدف را تعیین کرد و راهنما قرار داد و برای رسیدن به هدف همه شرایط و زمینه ها را فراهم کرد.
 
امام علی(ع) هم هدف، هم راهنما،هم پشتیبان و هم معیار حرکت به سمت قله هاست.اسم اعظم خدا و خلاصه همه زیباییها و خوبیهای عالم امیرالمومنین علی(ع) است. وی نه تنها متعلق به شیعیان و مسلمانان است بلکه متعلق به همه بشریت است.او دستگیر همه است. او برای همه است و برای همه راهنماست و پشتیبان همه انسانهاست.او واسطه فیض الهی است و از طریق او همه خوبیها در عالم جاری می شود.همه ارزشهای الهی در وجود ایشان بطور کامل و در اوج تجلی است.
 
امیرالمومنین اسطوره خداپرستی و عدالت طلبی است.در سراسر زندگی پرافتخار و پربرکت ایشان حتی یک لحظه توقف،انصراف و یا کوتاه امدن از دعوت به توحید و عدالت مشاهده نمی شود. همه زندگی او مجاهدت برای خداست. سکوت و فریاد؛ جنگ و صلح؛ شجاعت و غیرت و وفاداری؛ محبت و خشم و نصیحتش، همه اش برای خداست.
 
همه زندگی امیرالمومنین عدالت است. وی مظهر تام عدل الهی است تا جائیکه "قتل فی المحراب لشده عدله."
 
و اما عدالت؛
 
عدالت سر فصل و قله آرمان همه انبیا است."لقد ارسلنا رسلنا بالبینات و انزلنا معهم الکتاب و المیزان لیقوم الناس بالقسط "همه پیامبران الهی آمده اند که بعد از دعوت به توحید و پرستش خداوند، مردم را به اجرای عدالت دعوت کنند، چراکه عدالت تضمین دوام، نشاط، رشد و تعالی جامعه بشری است. عدالت تضمین امنیت و گره خوردن دلهاست. محور جامعه علوی عدالت است. عدالت دلها را به هم نزدیک می کند، انسجام درست می کند وآبادانی و سازندگی می آورد.
 
با اجرای کامل عدالت در جهان همه چیز زیبا می شود. نفس کشیدن، نگاه کردن، قدم زدن، خواندن، پاسخ دادن، کارکردن و حتی طبیعت و دیوار و سنگها هم زیباست. اصلا تجلی زیبایی زمانی است که عدالت به طور کامل محقق شود. در آن دوران همه چیز زیباست و انسان جز زیبایی نمی بیند. مهمترین ماموریت انسان برای رسیدن به سعادت اجرای عدالت است و بزرگترین دشمنی ها علیه عدالت شکل گرفته است.
 
همان طور که عدالت رمز و مفتاح کمال بشری است، بی عدالتی و تبعیض کلید مفاسد است و اثبات این امر نیازمند دلیل نیست. تمام تاریخ بشر و وضع موجود عالم بر این واقعیت گواهی می دهد. البته اعمال و اجرای عدالت سخت ترین مرحله تحقق جامعه اسلامی است.
 
در آزادی، استقلال و برپایی یک نظام اسلامی مرزبندی ها و خطوط درگیری کاملا معلوم است، اما در برپایی عدالت خط عوض می شود و جبهه درگیری خیلی گسترده تر می گردد. مرزبندی ها در هم می ریزد و انسان دیگر فقط با دشمن دارای خط کشی بیرونی طرف نیست بلکه این بار با دوست، آشنا، هم حزبی، هم باندی و هم گروه های خود طرف می شود.
 
در اجرای عدالت انسان به ناگاه چشم باز کرده و خود را در مقابل برادرش می بیند. همانطور که امام علی(ع) در مقابل برادرش قرار گرفت. همین است که می بینید در زمان امیرالمومنین(ع) در گام اول کسانی در مقابل امام(ع) می ایستند که در نبردها و سختیها یار امام بودند.
 
وقتی اجرای عدالت مطرح می شود، می بینید جبهه دیگر خط مستقیم نیست، بلکه بسیار پیچیده می شود. افرادی هستند که اجرای عدالت را تا حدی دوام می آورند، تا زمانیکه برای دیگران اجرا شود، تشویق و حمایت می کنند و ندای عدالت خواهی سر می دهند، اما به محض اینکه نوبت خودشان می شود، فریاد مخالفت سر می دهند و در مقابل اجرای عدالت می ایستند. این ویژگی است که اجرای عدالت را به سنگین ترین عقبه تحقق جامعه آرمانی تبدیل می کند.
 
اما هیچ کدام از این سختیها نباید مانع از حرکت ما در جهت تحقق عدالت بشود.حرکت در جهت تحقق عدالت یعنی تلاش بی پایان و شجاعانه برای زمینه سازی ایجاد حکومت جهانی سرشار از توحید و عدالت و عشق و جامعه آرمانی بشری که بدست مصلح کل و موعود نهایی همه انسانها، وارث بر حق امام علی(ع)، قطب عالم امکان، امام عصر، حضرت مهدی(عج) بر پا خواهد شد.
 
بزرگترین ماموریت امام عصر(عج) همین است که قسط و عدل را در دنیا حاکم کند. اصلا نتیجه خلقت، ثمره گیری از همه تاریخ انجاست که عدالت در همه عالم گسترده گردد. به همین دلیل است که عدالت گستر به بهار انسانها و خرمی دوران ها ملقب شده است و وقتی که بیاید اولویت اقدام او استقرار عدالت است.
 
تحولات جهانی و موج بیداری ملت های جهان در مقابل ظلم و ستم مستکبران نشان میدهد که به فضل الهی امروز شرایط به سرعت در حال تغییر است و بشریت روز به روز به ان نقطه عطف تاریخی خود نزدیک میگردد.این سنت خداست که استکبار و ظلم رفتنی است و عدالت و عشق حاکم خواهد شد.
 
ما هم موظفیم که سهم خودمان را در برپایی عدالت ایفا کنیم و دولت برخاسته از اراده و ایمان ملت عزیز این مسیر را با سربلندی ادامه می دهد و انشاءالله ادامه خواهد داد.
انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

سلام اقاي احمدي نزاد فکري به حال اقتصاد کشورمون باشيد
جناب آقای احمدی نزادریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
من می دانم که شما بادل وجان داریدبرای مردم ومملکت کارمی کنید،ولی سرمایه دارها از هر جهت شمارا در تنگنا و فشار قرار میدهندشما می دانید حضرت علی و پیغمبر(ص)برای مردم چی کردند ولی دشمنانتان شمارااذیت می کنند من خواهشانه و برادرانه از شما استدعا دارم جلوی این همه گرانی که بیداد می کند بگیرید .مردم قشری کمی سرمایه دارهستند و بقیه وضع خیلی خرابی دارند . لطف کنید کم بودها را با افکارخوب شما حل کنیدکسانی برای اصلاح مملکت کسانی را انتخاب کنید که هم از پشت و هم از رو با شما یکی باشندنه فقط روبرو باشما یکرنگ باشند ولی از پشت به شما ضربه بزنند خلاصه از شما خواهش میکنم به داد مردم برس ما اول خداراداریم دوم شمارا والسلام البته صحبت زیاداست ولی جا کم
سلام بر رييس جمهور خستگي ناپذير
خانمي 46 ساله هستم كه مدت 2 سال و نيم بيكارم از آنجايي خود سرپرست مي باشم لذا بيكاري و بي درآمدي بد جور در عسرو حرج قرارگرفتم. درشركتهاي خصوصي كه اعتمادي نيست و دنبال مطالب ديگري هستندو در ادارات دولتي نيز شرايط سني و تحصيلات دانشگاهي و آشنا داشتن حرف اول را مي زند. بنده با داشتن 3 فرزندان و داماد و رفت آمادهاي خانوادگي واقعا در عسرت مي باشم مستاجرم و پولي هم براي ثبت نانم مسكن مهر هم ندارم در صورت امكان راه جاره اي به اين حقير اعلام بقرماييد برايتان آروزي سلامت و پيروزي همپاي رهبر عزيز مي نمايم . ياور هميشه انقلاب و اسلام
دوست عزیزومهربانم سلام
میدانم احتمال اینکه این مطلب رابخوانید بسیارکم است ولی میخوام بگم ازعمق وجودم دوست دارم وبهت افتخارمیکنم.همه مامیدانیم کاربرای کشوری به این بزرگی بسیارسخته مخصوصازمانی که شناخت دوست بسیاربسیارمشکله.کموبیش همه بفکرمنافع خود واطرافیان هستندواین باعث میشه ازاصل فاصله بگیرند.خدابه شما سلامت طول عمربالذت بدهد.خداقوت (اگه شدیادی ازاین رزمنده قدیمی هم بکن)
جناب آقای رئیس جمهور سلام وخسته نباشید
شاید هیچ وقت وقت نکنید نامه من رو بخونید ولی همیشه با افتخار گفتم عاشق شهامت شجاعت شما هستم من آدم عادی هستم واماده هستم تحت هر شرایط خودمو در رکاب شما بذارماین حرفا نه بخاطر کمک خواستنه نه کار ونه وام
یه عشق
دردو بلات توسرمخالفات رئیس محبوب (امین از اهواز)
باسلام خدمت اقای رئیس جمهور
بنده مردی 49ساله وشغلم کرگری است وتاکنون نیز مستاجرهستم وحدود10سال است که بیمارهستم ویکی از کلیه هایم رانیز ازدست داده ام.در دوره اول ریاست جمهوری که جنابعای به شهرماامده بودید به ما چندتا نامه داده بودید که به هیچ کدام جواب ندادن وکاری برای ماانجام نشد به جز یک مورد وان هم ثبت نام درمسکن مهر شهرستان سلماس بود که متاسفانه الان بعداز چندین سال که تمام داروندار ما روگرفتن هیچ پیشرفتی نکردند هیچ الان مدیر عامل نیز تمام سرمایه مردم حدودیک میلیارد تومان را برداشته وفرار کرده وهیچ کس مسوولیت این کار رابه عهده نمی گیرد الان ماچیکار کنیم حتی اگر پولمان راهم بدهند دیگرباان نمیشود بااین اوضاع خونه خرید خواهش میکنم به درد ما مردم فقیر برسید ومانند همیشه راه چاره ای به مانشان دهید.
باتشکروارزوی پیروزی وشادکامی
جناب آقای احمدی نژادقبل از هر چیزی خسته نباشید.مادر من نزدیک 20 سال است یکی از مددجویان بهزیستی هست.با اینکه از سایت بهزیستی نزدیک 3ساله خانه مهررا ثبتنام کرده ولی هنوز شاملش نشده و گفتند شماره ملیش ایراد داره ونزدیک 34 مستاجر هستیم.درضمن پارسال مادرم از طرف بزیستی در طرح آفتاب استان البرزآقای هاشمی رییس بهزیستی شرکت کرد و قرار شد بابت کمک هزینه مسکن از 4میلیونی که تقتضا کرده بودیم با 1میلیونیم آن موافقت کردن ولی تا کنون پولی داده نشده در صورتیکه اکثر مددجویان گرفتن الی مادر من که هر سری پیگیری کردیم گفتند هنوز نیومده یا نریختن یا نوبتتون نشده یا قراره بریزن یا شاید خرد خرد بریزن وهزار وعده که فعلا اندر یخم کوچه ایم.با وجود گرانی وتورم وسن بالای مادرم که نزدیک 60 سالش است نه خانه ای دارد از خود نه مستمری چشمگیری،40هزارتومن مستمری از بهزیستی نه جواب کرایه خانه ونه جواب خرج ومخارج خانه ونه جواب درمان مریضی ونه جواب پس اندازی برای پیش پول خانه را میدهد.لطفابه مادرم کمک کنید چون بهزیستی استان البرزخیلی در حق مادر من کوتاهی می کنند با اینکه ما خیلی پیگیری کردیم ولی یکجور پارتی بازی برای بعضی از ممدجویان هست وبرای بعضی حقکشی از جمله مادرمن با اینکه کاملااز اوضاع احوال مادرم باخبرهستن و میداند از کار افتاده ومریض احوال هست بسیار کوتاهی میکنند.نام مادر من سباهه زندی هاشمی از مددجویان زنان آسیب دیده سرپرست خانوار بهزیستی استان البرز
باسلام وافتخار این جانب سید احمد اهواز نزاد فرزند سیدعبد که در بمب بنزین بخش بالایش نفت اهواز هدود ااسال سابقه وفرزند شاغل وبا 2بچه وبا حقوق 520000هزار تومان چکار کرد شکرخدا میکنم ولی چرادونفر از بچها قراردادی شدن من چون دیبلم ردی هستم نشدم ترو خدا کمکم کنید
با سلام من کارمند دارایی هستم دوسال برای انتقالی خودم دارم تلاش میکنم ولی هنوز انتقالیم درست نشده خواهشمندم به این نامه رسیدگی شود
با سلام خدمت دکتر احمدی نژاد
ما نیروهای تاسیسات فرودگاه شیراز در حدود یک سال اسث که به دستور دولت محترم تغییر وضعیت شده ایم به هزاران امید که حداقل امنیت شغلی داریم وهمه باجان ودل کار میکردیم که حدود 90 درصد از کارهای اجرایی در طرح و توسعه فرودگاه نیروهای تاسیسات انجام میدادند به امید امنیت شغلی ولی فرودگاه شیراز در تاریخ 24/01/92 تاسیسات خدمات را جهت مناقصه به روزنامه زده ما حدود 8الی 14 ساله که در این فرودگاه کار میکنیم از شما مقام محترم توقع داریم که کاری برای ما انجم دهید در ضمن بااطلاعات پرواز چنین برخردی نشده ورفته زیر نظر فرودگاه ایا علت چیست با تشکر
با سلام
خدمت رئیس جمهور محترم
با توجه به اینکه اینجانب بعد از 2 سال زندگی از همسرم به دلیل اعتیاد طلاق گرفته ام و فعلا با مادرم زندگی می کنم و پدرم 12 سال است که فوت کرده ، و مادرم خانه دار است و برادرم هم دانشجوی دانشگاه آزاد می باشد هزینه زندگی برایمان سخت است و برای کسب درامد احتیاج به کار دارم. و چون توان مالی ندارم نمی توانم کاری انجام بدهم . لازم به ذکر است که 11 سال با مدرک دیپلم کامپیتر کار انجام داده ام ولی در حال حاضر به دلیل اینکه طلاق گرفته ام کار پیدا نمی کنم . و آخرین جایی که کار کردم شانزدهیم اجلاس سران عدم تعهد بوده. (مهریه هم پرداخت نشده است که بتوانم کاری انجام دهم) خواهشمند است که جهت رفع مشکلات خواستار رسیدگی هستم.
خواهشمند است در صورت امکان راه گشای مشکلم باشد.
با تشکر
با سلام خدمت جناب دکتر احمدی نژاد رءیس جمهور محترم
خواهش میکنم در مورد نیروهای تاسیسات فرودگاه شیراز که مجددا به دصتور اقای نیکزاد میخواهد به شرکتی برگردد رسیدگی کنید امید ما اول به خدا بعد شما رءیس جمهور محترم میباشد در روز 24/01/92 جهت مناقصه به روزنامه زده شده با تشکر
بسمه تعالي
رييس جمهوري محترم
جناب آقاي دكتراحمدي نژاد
با سلام و خسته نباشيدبابت تمام زحماتي كه در اين چند سال براي كشورعزيزمان كشيده ايد يك عرضي داشتم و زحمتي مي خواستم ازحضورجنابعالي درخواست تسهيلات خريد مسكن بكنم .البته مي دانم كه بايد به بانك مراجعه كنم ولي چون ارادت خاصي و ازمريدان شما و طرف داران شما هستم و مي دانم كه شما به قشرضعيف جامعه كمك مي كنيد به همين علت از جنابعالي خواستارم كه دستوردهيد كه براي اينجانب وام خريد مسكن بدهند چون بانك ها خيلي سخت مي گيرند و سنگ جلوي پايمان مي گذارند به همين علت از شما رياست محترم خواهشمندم نسبت به اين مهم دستورات لازم را مبذول فرمائيد.البته ناگفته نماند كه بنده اكنون اجاره هستم و براي من و خانمم و يك دختردو ساله دارم و حتي يك بچه هم در راه است و براي ما خيلي سخت مي گذرد و هميشه من و خانمم شما را دعا مي كنيم و خانم بنده هميشه سرنمازشما را دعا مي كند .باز هم در آخراز زحمات شما سپاسگذاريم .فقط ترا به خدا اين نامه بنده حقير را دريابيد و جواب نامه را بدهيد خيلي ممنونم با سپاس
با تشكر
مسعود پاك پور
دکتر احمدی نژاد ضمن عرض سلام خدمت شما از درگاه ایزد منان برای شما سلامتی وموفقیت درکارهایت وصبر ومتانت بخاطر این همه نامهربانی هایی که از دست یکعده رانت خوا،جاه طلب میشود وبه توتوهین وافترا میزنند خواستارم
انشااله که همینطو است
سلام
به مرد عدالت اینجانب از زحمات جنابعالی قدر دانی مکنم چونکه تااخر عمر دولت دهم از تلاش خود به ملت شریف ایران کوتاهی نکردید زنده باد.
دست مریزاد می گویم بنده کارگزار مخابرات روستای هستم حدود10سال است که در این شرکت کار میکنم بیمه نبودم مجلس محترم ریاست جمهور کمیسیون تلفیق شورای نگهبان همه بزرگواران تایید کردن که این قشر زحمت کش رابیمه نمایید. همچنان هیچ کاری برای ما صورت نگرفته خواهش میکنم اقدام کنید خداوکیلی برید لیست حقوق ما را از اداره مخابرات بگیرید به ما ماهه 250هزار تومان میدن با این مبلغ میتوان زندگی کرد زن بچه های ما ساده زیستن وگر نه این مبلغ ناچیز هیچ دردی را دوا نمیکند لطفا جوابم رابدهید .در ضمن این 250هزارتومان را سر ماه نمیدن بعداز 2ماه نیم یا سه ما به خدا1
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت رئیس جمهور محترم
فارغ التحصیل رشته ی مهندسی منابع طبیعی_ محیط زیست هستم که با توجه به تجارب و ایده های زیست محیطی در بخش های مختلف رشته ی تخصصی ام، در پشت درهای بسته همچنان به دنبال شغلی مناسب برای خود هستم که متاسفانه تاکنون موفق نشده ام. فمعذا از مقام فوق خواستار کمک و راهنمایی می باشم.
با کمال تشکر
خسته نباشی دلاور بابت همه زحماتت ازت ممنونیم

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.