کدخبر :283696 پرینت
17 مرداد 1402 - 11:37

ماجرای پول دادن ایلان ماسک به مشترکین X-Blue چیست؟

ایلان ماسک به برخی از مشترکان پلتفرم توییت X (توئیتر سابق) که به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده، پول داده و اعلام کرده که فقط مشترکان سرویس «ایکس پریمیوم آبی» حق دریافت سود از تبلیغات «توئیتر» را دارند.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، ایلان ماسک گفت: فقط مشترکان سرویس «ایکس پریمیوم آبی» حق دریافت سود از تبلیغات «توئیتر» را دارند.

ماسک از طریق حساب کاربری خود نوشت: برای مشمولیت سهمی از سود تبلیغات خصوصی باید مشترک سرویس X Premium Blue باشید، در غیر این صورت وجه حاصل از تبلیغات نزد ایکس نگه داشته می‌شود.

وی افزود: این برنامه برای تمامی کاربران پلتفرم توییت در دسترس است.

پس از آن، ایلان ماسک در توییت دیگری اعلام کرد: علاقه مشترکان به دریافت سهم از تبلیغات بسیار فراتر از انتظارات او بود و بسیار مورد استقبال قرار گرفت، بنابراین رسیدگی به موضوع برای پرداخت چند روز دیگر طول می‌کشد. 

وی به آن‌ها اطمینان می‌دهد که مجموعه‌های زیادی از پول در این مسیر وجود دارد.

سرویس «تویتر آبی» یک اشتراک پولی است که دارای ویژگی‌های زیادی از جمله تأیید حساب‌های شخصی با دادن «تیک آبی»، امکان اصلاح و ویرایش توییت‌ها و نوشتن پست‌های طولانی‌تر است.

قابل ذکر است که ایلان ماسک ماه گذشته اعلام کرد که وضعیت مالی توییتر به دلیل کاهش تقریبا ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی و همچنین بار بدهی سنگینی که از آن متحمل می‌شود، منفی است.

در اواخر اکتبر ۲۰۲۲، ایلان ماسک خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر را از یک شرکت آمریکایی که در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا قرار دارد، تکمیل کرد.

ماه گذشته ماسک با تغییر نام و لوگوی خود به (X) کاربران توییتر را شگفت‌زده کرد و به این ترتیب با علامت معروف پرنده آبی خود خداحافظی کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.