کدخبر :283082 پرینت
01 مرداد 1402 - 09:45

کدام ایموجی‌ها در پیج‌های کسب‌وکاری اینستاگرام محبوبیت بیشتری داشته‌اند؟

بررسی محبوب‌ترین و پر تکرارترین ایموجی‌های پیج‌های کسب‌وکاری اینستاگرام توسط سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نشان می‌دهد که ایموجی با چشمان قلبی هم در محتوای کسب‌وکاری، هم سایر دسته‌ها بیشترین محبوبیت را دارد، ایموجی قلب قرمز که در محتوای کسب‌وکاری رتبهٔ چهارم را دارد در سایر پست‌ها رتبهٔ دوم را به خود اختصاص داده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نوشت: به مناسبت ۱۷ جولای، روز جهانی ایموجی‌ها، در این گزارش از مجموعه رصد و پایش فضای مجازی به سراغ بررسی تازه‌ای از ایموجی‌ها رفته‌ایم و این بار محتوای کسب‌وکاری اینستاگرام و ایموجی‌های پر تکرارشان را مورد بررسی قرار دادیم؛ در نظر داشته باشید که منظور از محتوای کسب‌وکاری، محتوای شامل فروش محصول یا ارائه خدمات است که برای این ارائه خدمات و فروش محصولات، راه ارتباطی اعلام می‌کند.

در این گزارش حجم محتوای کسب‌وکارها را با سایر محتوایی که در اینستاگرام فارسی منتشر شده مقایسه می‌کنیم، ایموجی‌های محبوب صفحات کسب‌وکاری را به شما نمایش می‌دهیم و جایگاه ۱۰ ایموجی پر تکرار این صفحات در میان پیج‌های غیر کسب‌وکاری را بیان می‌کنیم.

در ۱۵ ماه اخیر چه درصدی از کپشن‌های فارسی اینستاگرام تجاری بوده‌اند؟

کپشن‌های فارسی پست‌های اینستاگرام را از فروردین ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲ را مورد بررسی قرار داده ایم، نتیجهٔ این بررسی نشان می‌دهد ۲۳٪ از محتوای منتشر شده در این مدت مربوط به فروش محصول یا ارائه خدمات (کسب‌وکاری) یا به عبارتی با مضمون فروش محصول یا ارائه خدمات بوده است.

[node:title]

پر تکرارترین ایموجی‌های پیج‌های کسب‌وکاری اینستاگرام

در تصویر زیر ایموجی‌های پر تکرار در صفحات کسب‌وکاری اینستاگرام را می‌بینید، اندازهٔ ایموجی‌ها در تصویر، میزان محبوبیت‌شان را نشان می‌دهد.

[node:title]

ایموجی‌های پر تکرار پیج‌های کسب‌وکاری در سایر پیج‌ها چقدر محبوب‌اند؟

حالا که ایموجی‌های پر تکرار در کپشن‌های تجاری اینستاگرام را بررسی کردیم، به سراغ مقایسهٔ جایگاه ۱۰ ایموجی محبوب کسب‌وکارها با سایر پیج‌های اینستاگرام می‌رویم.

[node:title]

همان طور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید ایموجی با چشمان قلبی هم در محتوای کسب‌وکاری، هم سایر دسته‌ها بیشترین محبوبیت را دارد، ایموجی قلب قرمز که در محتوای کسب‌وکاری رتبهٔ چهارم را دارد در سایر پست‌ها رتبهٔ دوم را به خود اختصاص داده است.

با وجود اینکه دو ایموجی با علامت دلار و دایره قرمز در میان ۱۰ ایموجی محبوب محتوای کسب‌وکاری قرار دارند، در ایموجی‌های پر تکرار محتوای غیر کسب‌وکاری، متعلق به جایگاه پایین‌تری هستند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.