کدخبر :282790 پرینت
24 تیر 1402 - 13:33

حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی از فرصت مطالعاتی حوزه فلسفه ذهن

بر اساس اعلام ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این مرکز از فرصت مطالعاتی در حوزه فلسفه ذهن حمایت می‌کند و پس از بررسی مدارک ارسالی متقاضیان و در صورت کسب حد نصاب لازم، حداکثر سه درخواست مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از فرصت مطالعاتی در حوزه فلسفه ذهن حمایت می‌کند.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در این فراخوان از اساتید و پژوهشگران فلسفه ذهن که برای فرصت مطالعاتی کوتاه مدت آمادگی دارند، دعوت کرده تا رزومه و طرح‌نامه پژوهشی خود برای اعزام به سفر مطالعاتی را حداکثر تا پایان تیرماه ارسال کنند. 

در این فراخوان همچنین آمده است؛ اعلام اسامی اساتید و دانشگاهی که از نظر داوطلب برای فرصت مطالعاتی مربوط به طرح پژوهشی آنها مناسب هستند، نیز ضرورت دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند. پس از بررسی مدارک ارسالی متقاضیان و در صورت کسب حد نصاب لازم، حداکثر سه درخواست مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.